וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבת ישראל פסימית: "אין לנו שחקנים מתאימים לעלות ליורו"

הקו השלילי ברומניה נמשך. שחקן העבר יואן אנדונה: "הלוואי שנעפיל, אבל זה יהיה קשה מדי. אני לא רואה את זה קורה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

בזמן שבישראל כבר מחממים מנועים לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024, כך עושים גם ברומניה שתפגוש את אלון חזן ושחקניו. בעוד כאן קיימת הרגשה חיובית, ברומניה ממשיכים לשדר פסימיות.

אתמול התראיין שחקן העבר יואן אנדונה, שייצג את רומניה במונדיאל 1990 ואחר כך אימן בקבוצות רבות ברומניה, קפריסין, בולגריה, איחוד האמירויות וקזחסטן. ואם לשפוט על פי הדברים שלו, הוא מאמין הרבה יותר בישראל וקוסובו, מאשר ברומניה.

בבית ט' ישחקו ישראל, שוויץ, רומניה, קוסובו, בלארוס ואנדורה. שתי הראשונות יעפילו ליורו 2024, אבל אנדונה אמר: "אני מקווה שרומניה תעפיל, אבל זה יהיה קשה מאוד ואין לי ציפיות שזה יקרה. אני פשוט חושב שאין לנו את השחקנים המתאימים. אני לא רואה את זה קורה והבעיה היא בחומר השחקנים".

רומניה תארח את ישראל ב-9 בספטמבר ותתארח בטדי ב-18 בנובמבר.

נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
סגל נטול כוכבים. נבחרת רומניה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

אנדונה ממשיך קו מאוד יציב של פסימיות בתקשורת הרומנית, כשעיקר התלונות הן על דור שחקנים לא מספיק טוב. לאחרונה טענו הפרשנים שבניגוד לשוויץ ואפילו לקוסובו, לרומניה כמעט אין שחקנים באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה.

חלוץ העבר האגדי פלורין ראדוצו'יו, מדור הזהב של שנות ה-90, אמר: "אני רוצה לשמוע מישהו מההתאחדות שבא ואומר שהמטרה היא לעלות ליורו. נמאס לי לשמוע מילים מוזרות על פרויקטים, פיתוח, עתיד, ילדים... אני רוצה שנבחרת רומניה תעלה ליורו ואני רוצה שמישהו יבוא ויגיד שזו המטרה! זה הדבר היחיד שאני רוצה לשמוע מהאנשים שמובילים את הכדורגל הרומני. בשביל זה הם קיבלו מנדט וזו הסיבה לכך שיורדנסקו מונה למאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully