וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק שיכריע את עתיד גאלטייה, ועשוי להיות "האחרון של מסי בליגת האלופות"

פ.ס.ז' יודעת שלהדחה יהיו השלכות. קראגר: "זו אולי הפעם האחרונה שנראה את מסי בצ'מפיונס". וגם: איך באיירן פספסה את אמבפה?

פריז סן ז'רמן יודעת: הדחה הערב (רביעי, 22:00) מליגת האלופות בשמינית הגמר, עשויה להיות קריטית בכל הנוגע לאיך תיראה הקבוצה בעונה הבאה. אחרי הפסד 1:0 בצרפת, קבוצת הכוכבים מפריז מגיעה לאליאנץ ארנה עם הגב לקיר ומקווה להימנע מכישלון שני רצוף של הפרוייקט השאפתני על הבמה הגדולה של אירופה.

על פי דיווח ב-"RMC", המשחק הערב עשוי לקבוע את עתידו של כריסטוף גאלטייה. לפ.ס.ז' יש אפשרות יציאה מהחוזה של המאמן בקיץ, ובמקרה של הדחה מוקדמת היא ככל הנראה תפעיל את הסעיף, גם אם גאלטייה יוביל את פ.ס.ז' לאליפות צרפת.

ויש גם מי שמשוכנע שהעתיד של ליאו מסי ייקבע בהתאם למשחק הערב. שחקן העבר והפרשן ג'יימי קראגר אמר אתמול ש"זו עשויה להיות הפעם האחרונה שנראה את ליאו מסי בליגת האלופות", כשהוא רומז לכך שמסי יעבור לארצות הברית או ליעד אחר מחוץ לאירופה בתום העונה, כפי שעשה כריסטיאנו רונאלדו.

לקראת המשחק, חשפו בגרמניה גם כיצד באיירן מינכן פספסה את קיליאן אמבפה. מתברר שבאיירן ניסתה להחתים את אמבפה כשהיה בן 17, אבל המהלך לא יצא לפועל בעקבות חשש של החלוץ לצאת מצרפת בגיל כה צעיר. פרנק ריברי אמר בנושא: "היה נחמד לראות את אמבפה במדי באיירן, אבל אלה החיים. כשאתה מנסה להחתים שחקן, שום דבר אף פעם לא בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully