וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מנסה להיפטר, השחקנים לא מאמינים בו. אז למה הזאר נשאר?

לפי ה"אתלטיק", הבלגי מאוכזב מאנצ'לוטי ברמה האישית והיחסים ביניהם "לא קיימים", דקות הוא בקושי מקבל, אך הוא לא מוכן לעזוב משתי סיבות. מה היעד היחיד שעשוי לפתות אותו?

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

19 שחקנים בריאל מדריד קיבלו יותר דקות מאדן הזאר העונה. הופעתו האחרונה הייתה לפני יותר מחודשיים, ב-3 בינואר נגד קאסרנו מהליגה הרביעית במסגרת הגביע. המאמן קרלו אנצ'לוטי מתעלם ממנו. ובכל זאת, לשחקן הכנף הבלגי אין שום כוונה לעזוב את אלופת אירופה המכהנת לפני תום חוזהו בקיץ 2024, לפחות על פי הדיווח שפורסם הבוקר (רביעי) ב"אתלטיק".

הזאר, הרכש היקר ביותר בתולדות ריאל מדריד, הוא גם בעל השכר הכי גבוה בסגל הבלאנקוס ולא מעוניין לוותר על הכסף. בנוסף, הוא מייחס חשיבות גדולה לכך שמשפחתו מרוצה מהחיים בבירת ספרד. גם העובדה שאף מועדון אחר לא פנה אליו בהצעה משחקת כמובן תפקיד.

אדן הזאר, ריאל מדריד. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
לא מוותר על השכר, למרות מיעוט הדקות. אדן הזאר/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

אז מה בכל זאת עשוי לגרום לו לעזוב? בהסתמך על דברי העיתונאי מריו קורטגנה, שחתום על הדיווח, רק היחסים בין הזאר לריאל מדריד יכולים להוביל לפרידה. הבלגי כועס על כך שהמועדון מנסה להיפטר ממנו מאז קיץ 2021, ולמרות שחבריו לחדר ההלבשה מעריכים את הרוח החיובית שלו, הם מאמינים שהוא כבר לא מסוגל להתמודד ברמות הכי גבוהות, נכתב ב"אתלטיק". גם צוות האימון חושב כך, אם כי הם מבינים שהשחקן מתוסכל ממיעוט הדקות.

בנוסף, אקס צ'לסי מאוכזב ברמה האישית מאנצ'לוטי, שמביע חוסר אמון מוחלט בו מאז שחזר לקדנציה שנייה במועדון. בדיווח נטען כי לפי גורמים בסביבתו של הזאר, להבנתו של האחרון הוא היה אמור להיות מעורב יותר ברוטציה תחת האיטלקי, אלא שהדבר כאמור לא קרה ו"היחסים בין השניים למעשה לא קיימים". מקורב נוסף אמר שרק מעבר לארצות הברית עשוי לשכנע את הבלגי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מתעלם לחלוטין מהזאר. אנצ'לוטי/רויטרס

בריאיון ל"מארקה" לפני המונדיאל אמר הזאר שהוא יטה אוזן אם ריאל מדריד תבקש ממנו לעזוב, אבל לפי הדיווח האחרון הוא לא לוקח בחשבון תרחיש של מעבר בתום העונה הנוכחית, וגם לא מתנהלות שיחות בנושא בין שני הצדדים ולא מתוכננות שיחות שכאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully