וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים היללו את ספידי סמית': "מגארד מושמץ לכוכב תוך כמה חודשים"

8.3.2023 / 7:15

אחרי ההצגה נגד הפועל חולון בקבוצה פרגנו לשחקן שעלה פצוע: "כשהוא על המגרש לא אכפת לו מה כואב לו". אור קורנליוס המשיך להרוג את הכוכבים של היריבות: "המאמן נותן לי משימה ואני מנסה לעשות אותה"

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 89:79 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ/ספורט1

הפועל ירושלים המשיכה אמש (שלישי) את התקופה הנהדרת שלה כשניצחה את הפועל חולון בבית 65:77 במסגרת המחזור הרביעי בשלב הטופ 16 של ליגת האלופות. האדומים הדיחו את היריבה הישראלית שלהם לבית, אך כדי להבטיח מקום בשלב הבא הם יצטרכו לנצח ככל הנראה לפחות משחק אחד מבין שני המשחקים שמחכים להם בצרפת בשבועיים הקרובים, אחרת הם עלולים להצטרף אליהם.

ירושלים, שהגיעה למשחק עם רצף של שבעה ניצחונות, פתחה את ההתמודדות עם הרבה מאוד ביטחון והתלהבות, הובילה בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון וברחה ל-19 הפרש במהלך הרבע השני, אלא שאז חולון חזרה, ירושלים קפאה ולמחצית ירדו האדומים ביתרון 3 נקודות בלבד. במחצית השנייה ידעו השחקנים של אלכסנדר דז'יקיץ' לנעול את המשחק, לעצור את חולון על 27 נקודות בלבד, ולשייט לניצחון.

האיש של ירושלים במשחק היה ספידי סמית' שקלע 26 נקודות כולל 5 שלשות מ-11 נסיונות. סמית' לא היה כשיר למשחק הליגה נגד הפועל תל אביב במוצאי שבת, ובירושלים לא ידעו באמת עד ליום שני כמה הוא יוכל לתרום ואיך ייראה, אך לבסוף הוא היה חלק מרכזי מהניצחון המשמעותי. "כשספידי עולה על המגרש, לא אכפת לו מה כואב לו, הוא פה בשביל המשימה", סיפרו בקבוצה אמש בגאווה, "הוא המהפך הכי גדול שראינו, מגארד מושמץ לכוכב תוך כמה חודשים".

ספידי סמית' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מהפך. ספידי סמית'/ברני ארדוב

"משחק קשה, חולון קבוצה מאוד מוכשרת, ברגע שהם מרגישים בנוח הם משחקים כדורסל טוב בקלות. המטרה הייתה ללחוץ על הרכזים שלהם, הובלנו ועשינו טעויות והם חזרו", סיכם אור קורנליוס שסיים את המחשק עם 6 נקודות, "הם חזרו כי איבדנו פוקוס, הפסקנו להיות אגרסיביים, אפשרנו להם הרבה ריבאונדים בהתקפה, וזה הכל".

קורנליוס עשה עבודה נהדרת על ג'ו רגלנד, כמה ימים אחרי שחיסל גם את ג'ייקובן בראון, "לשמור על רכזים כאלה זו משימה מאתגרת, המאמן נותן לי עבודה ואני שמח שאיכשהו אני מצליח לעשות את העבודה הזאת".

הלוחם ההגנתי של דז'י'קיץ' סירב להסתכל יותר מדי קדימה בליגת האלופות וסיכם: "אנחנו מסתכלים על המשחק הבא רק, יש לנו את באר שבע ואז אנחנו טסים, צריכים להישאר מפוקסים עם עיניים על המטרה שלנו, צעד אחרי צעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully