וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרייה: "אוהדי הפועל תל אביב גזענים. בסך הכל שחררתי קצת קיטור"

חלוץ בית"ר הסביר בקולומביה מה גרם ל"חגיגת הגורילה" במשחק מול האדומים: "צעקו לעברי דברים מכוערים. בישראל יש הרבה כהי עור, אבל אני נתקל בהרבה גילויי גזענות"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי שנקנס ב-2,000 שקל וספג הרחקה על תנאי משני משחקים למשך שנה, דנילו אספרייה ממשיך להתעקש שהחגיגה המתריסה שלו בהפסד של בית"ר ירושלים להפועל תל אביב הייתה מוצדקת. בריאיון שהעניק אמש (שלישי) לתחנת רדיו בקולומביה, החלוץ הסביר מה עמד מאחורי מה שהוא עצמו הגדיר כ"חגיגת הגורילה" שכוונה לעבר אוהדי הפועל תל אביב.

"נאמרו לי דברים מכוערים, וגזעניים. הקהל של הקבוצה הזאת גזעני, אז אחרי השער שכבשתי בסך הכל שחררתי קצת קיטור. הרגשתי צורך לעשות את זה אחרי שהשופט בכלל לא הגיב לדברים הקשים שאמרו לי".

שחקני בית"ר ירושלים, אוראל דגני, תמיר עדי, חוגגים עם דנילו אספרייה. דני מרון
עדיין לא רגוע. אספרייה/דני מרון

אספרייה טען שהוא נתקל בגילויי גזענות רבים בישראל. "בכל הקבוצות יש שחקנים כהי עור, חלקם אפילו נולדו בישראל כי המוצא שלהם הוא אתיופי. יש לא מעט כאלה שחקנים בישראל, אבל עדיין אני סובל מלא מעט גזענות במגרשים".

אספרייה סיפר על השער שכבש במספרת מול הפועל תל אביב: "זו הפעם הראשונה שאני כובש שער כזה. למען האמת, לא ציפיתי לכבוש ככה, אבל אלוהים עזר לי".

כך או כך, האמירות של אספרייה הן המשך לטענות שהעלה בבית הדין של ההתאחדות. "קומץ של אוהדי הפועל תל אביב נהם לי, אז אחרי הבקעת שער רצתי לעברם והשמעתי נהמות של קופים. זו לא פעם ראשונה שזה קורה, ואני מקווה שזה ייפסק", אמר הקולומביאני, שטען שהושמעו לעברו נהמות גם במשחק נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר. "לא פניתי לשופט כדי להתריע בפניו על הנהמות, כי נגד מכבי חיפה התלוננתי לשופט והוא לא עשה עם זה כלום", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully