וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה על הבאזר, אבדיה קלע 7 ונשאר מתוסכל מהשופטים

הוויזארדס רשמו 117:119 דרמטי בדטרויט מסל ניצחון של גאפורד בשנייה האחרונה, והתבססו בעשירייה הראשונה במזרח. אבדיה הסתפק בשתי זריקות מהשדה וב-21 דקות, אחרי שספג 3 עבירות מהירות ברבע האחרון

תקציר: אוברדוירו - ריאל מדריד 84:78/ספורט1

זה לא היה יפה או מרשים, אבל וושינגטון סימנה הלילה (בין שלישי לרביעי) וי על משחק חשוב, שמבסס אותה בעשירייה הראשונה במזרח, ובמקום ממנו מגיעים לפליי-אין. הוויזארדס ניצחו 117:119 את דטרויט החלשה בחוץ, מסל ניצחון על הבאזר של דניאל גאפורד, שממשיך את הכושר המצוין שהוא מפגין לאחרונה.

בזכות הניצחון קטעה וושינגטון רצף של שני הפסדים ועלתה למאזן של 31 ניצחונות לעומת 34 הפסדים, כשהיא מובילה בהפרש של שני משחקים על שיקגו המדורגת 11, ורחוקה חצי משחק מטורונטו המדורגת תשיעית.

מבחינתו של דני אבדיה, זה היה ערב מתסכל למדי. הפורוורד הישראלי קיווה להמשיך את המומנטום אחרי 17 הנקודות שקלע שלשום מול מילווקי, אבל הסתפק בפעם ב-21 דקות בלבד, ובתרומה מזערית. הוא סיים את המשחק עם 7 נקודות אחרי שזרק רק פעמיים מהשדה (2 מ-2 כולל 1 מ-1 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), הוסיף 5 ריבאונדים ושני אסיסטים, אבל גם איבד 4 כדורים וספג 4 עבירות - 3 מהן תוך דקה אחת ברבע האחרון, שבאו אחרי ששוב התעסק בשופטים ושוב טען שקופח בשל מרפק שנשלח לעברו ולא נענה בשריקה לעבירה לזכותו. אבדיה ירד לספסל מתוסכל ועצבני אחרי רצף העבירות, ולא חזר לפרקט לדקות האחרונות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עסוק מדי בשופטים? אבדיה/רויטרס

המשחק היה צמוד ברוב שלביו. קייל קוזמה שחזר אחרי היעדרות ממשחק אחד, הציג יכולת התקפית טובה והצטרף לבראדלי ביל, שהמשיך את הכושר הטוב שהוא מציג לאחרונה, כדי לשמור את הוויזארדס בעניינים. בהפסקה דטרויט הובילה ב-5 הפרש, אבל איבדה את היתרון לקראת הרבע האחרון. הפיסטונס הובילה בשתי נקודות 50 שניות לסיום אחרי סל של ג'יידן אייבי, אבל ביל קלע בצד השני, החטיא איירבול בהתקפה המכרעת, אבל ראה את גאפורד מתקן בריבאונד התקפה ומנצח לוושינגטון את המשחק.

בראדלי ביל סיים כקלע הבולט של הוויזארדס עם 32 לצד 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. קריסטאפס פורזינגיס סיים עם 24 ו-7, ולקייל קוזמה היו 23. קורי קיספרט הוסיף 16 מהספסל בעוד גאפורד, גיבור הניצחון, הסתפק ב-8 ו-7 ריבאונדים. מנגד, את הפיסטונס שספגו הפסד תשיעי רצוף וירדו למאזן 51:15, הובילו ג'יידן אייבי עם 26 ו-12 אסיסטים וג'יימס ווייזמן עם 21 ושתי חסימות. מרווין בגלי תרם 15, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

עוד בוואלה!

כתר המזרח: מילווקי הטובה ביותר בעידן יאניס מפחידה את ה-NBA

לכתבה המלאה
דניאל גאפורד, וושינגטון וויזארדס. Duane Burleson, GettyImages
המושיע. גאפורד/GettyImages, Duane Burleson

וושינגטון תנסה לרשום ניצחון שני רצוף במשחק הבא בבית מול אטלנטה, שייערך הלילה פחות מ-24 שעות אחרי הניצחון הדחוק בדטרויט.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully