וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה את זה: הפועל תל אביב הפסידה 89:79 לבודוצ'נוסט

שחקניו של פרנקו איבדו 14 כדורים, קלעו רק 5 שלשות והסיכויים לסיים בראש הבית קלושים בעקבות רבע שני איום בו המונטנגרים רצו 0:17 וקטעו רצף של שבעה ניצחונות. אונואקו וגינת קלעו 14 כל אחד

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 89:79 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב התארחה הערב (שלישי) בפודגוריצה בתקווה לנקום בבודוצ'נוסט על ההפסד בסיבוב הראשון בדרייב אין ולשמור על סיכוי ריאלי לסיים בראש הבית ביורוקאפ, אך לצערה הציגה את אחד ממשחקיה החלשים העונה, הפסידה 89:79 והתרחקה מאוד מהמקום הראשון.

הפועל תל אביב ידעה שבשביל לשמור על הסיכויים לסיים בראש הבית עליה לנצח הערב, אולם ההפסד - שקטע רצף של שבעה ניצחונות במפעל - ככל הנראה מותיר לה סיכויים קטנים במיוחד לעשות זאת, גם בשל העובדה שגראן קנאריה וטורק טלקום עוד ייפגשו בהמשך החודש.

הפועל תל אביב הציגה משחק חלש בו קלעה 5 שלשות בלבד (שתיים מהן בדקה האחרונה), איבדה 14 כדורים ולמעשה לא הצליחה למחוק ריצת 0:17 מקומית, שהחלה בשניות הסיום של הרבע הראשון ונמשכה עד אמצע הרבע השני, בו קלעה הפועל תל אביב סל שדה ראשון רק אחרי 6:57 דקות. את קלעי הפועל הובילו צ'ינאנו אונואקו ותומר גינת עם 14 נקודות כל אחד, אך אונואקו שגם קטף 10 ריבאונדים היה רשום על חמישה איבודים וג'ייקובן בראון סיים עם 6 נקודות, 2 אסיסטים, שלושה איבודים וחמש עבירות. אקס ליגת העל אריק גרין הצטיין בבודוצ'נוסט עם 21 נקודות, קמרון ריינולדס הוסיף 16 ומנו לקונט, אקס נוסף של ליגת העל, קלע 6 נקודות.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
קיוו לנקום על ההפסד הביתי, אך הובסו. פרנקו/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו לבודוצ'נוסט: אריק גרין 21 נקודות, קמרון ריינולדס 16, פטאר פופוביץ' 12, ג'ליל אובריין 11, מרקו יגודיץ'-קורידצה 8, אלפה קאבה 7, מנו לקומט 6, אלקסה איליץ' 4, טריי בל-היינס, אדין אטיץ' 2 כ"א

קלעו להפועל תל אביב: צ'ינאנו אונואקו (10 ריבאונדים, 5 איבודים) ותומר גינת (3 חטיפות) 14 נקודות כ"א, ג'ורדן מקריי 11 (2 מ-10 מהשדה), אקסבייר מנפורד 10, בר טימור 9, ג'ייקובן בראון 6, אדם אריאל 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מהלך המשחק

רבע 1:

דני פרנקו עלה בחמישייה בפודגוריצה עם ג'יי.פי טוקוטו, אקסבייר מנפורד, צ'ינאנו אונואקו, תומר גינת וג'ייקובן בראון. טוקוטו נחסם בניסיון הראשון של הלבנים לקלוע, אונואקו איבד כדור בפוזישן אחר כך והמקומיים עלו ל-0:6 תוך פחות מדקה וחצי. התגובה של האורחים הייתה מהירה, כי טוקוטו, גינת ובראון ייצרו ריצת 0:6 משלהם והשוו. המקומיים מנעו מהפועל תל אביב להפוך עם שתי שלשות רצופות של ריינולדס ואובריין, שקבעו יתרון 8:14 ואילצו את פרנקו לקח פסק זמן. אלפה קאבה במהלך של שלוש נקודות העלה את בודוצ'נוסט ל-10:17, אבל אז הסטטיסטיקה החלה להתיישר, המקומיים לא קלעו למעלה משלוש דקות וסלים של גינת, טימור ומקריי אילצו גם את ולאדה יובאנוביץ' לקחת פסק זמן ביתרון נקודה בלבד. בסיום הרבע 18:21 לבודוצ'נוסט.

רבע 2:

בדומה לרבע הראשון, גם הרבע השני נפתח בריצה של המונטנגרים. טימור החטיא, בראון נקלע לבעיה כשספג עבירה שלישית ואונואקו נחסם ואיבד כדור, שחקני בודוצ'נוסט רצו ועלו ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק משלשה של מרקו יגודיץ'-קורידצה ופרנקו נאלץ לקחץ פסק זמן נוסף ב-29:18. הפועל תל אביב לא הצליחה לקלוע גם אחרי 3:35 דקות ושלשה שנייה של יגודיץ'-קורידצה ואחת נוספת מצד גרין קבעו 18:36 מהדהד והשלימו ריצת 0:17 בסך הכל. הראשונים לקלוע לזכות הפועל תל אביב ברבע השני היו מקריי וטימור, שניהם עשו זאת מקו העונשין ובכך צימקו ל-36:22. סל השדה הראשון של הפועל הגיע רק אחרי 6:57 דקות כאשר אדם אריאל דייק מחוץ לקשת וצימק ל-43:27. טימור קלע שלשה חשובה לפני הבאזר למחצית, אבל גם ריינולדס השיב בצליפה מדויקת ממרחק ובהפסקה 34:52 לבודוצ'נוסט.

שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. קובי אליהו
לא מחצית שהוא ירצה לזכור. אונואקו/קובי אליהו

רבע 3:

אסיסט מצוין של גינת סידר לאונואקו סל קל, גינת לאחר מכן סחט סל ועבירה ובראון עם הסל השני שלו בלבד הריצו את הפועל תל אביב ל-0:7 בתום 2:15 דקות ברבע השני, והפעם היה זה יובאנוביץ' שלקח פסק זמן בעקבות הורדת ההפרש ל-11 נקודות. עבירה טכנית שספג מקריי אפשרה לגרין לקלוע שלוש זריקות מתוך ארבע מהעונשין ומיד אחר כך מנפורד רשם איבוד כדור עשירי לחובת הפועל. החטאה של מקריי הפכה לאליופ מרהיב שסיים אונואקו והאחרון קלע גם בפוזישן אחר כך, אבל כשלקבוצה הייתה הזדמנות לרדת לראשונה מפיגור דו ספרתי לקראת שלוש הדקות האחרונות ברבע, אונואקו מסר החוצה והלבנים סופרים כבר 13 איבודים הערב, עדיין במרחק רב מהמארחת שתקועה בהתקפה. לקונט לקח אחריות וקלע את סל השדה השני בלבד של קבוצתו ברבע, מיד אחר כך צלף בזריקה משוגעת מהצבע ובסיום הרבע 51:66 לבודוצ'נוסט.

רבע 4:

הרבע הרביעי והמכריע נפתח עם חסימה של לקומט על אונואקו וריצת 0:5 שקבעה יתרון שיא לזכות המקומיים, 53:73 לקראת שמונה דקות וחצי אחרונות. בראון עם סל חשוב צימק ל-16 הפרש, אבל פוזישן אחר כך נחסם, ביצע עבירה חמישית וסיים את חלקו בהתמודדות בפודגוריצה. למרות הכל, הלבנים לא הסכימו להרים ידיים ונקודות של גינת, אונואקו והורד שוב הורידו את ההפרש ל-15 נקודות לקראת חמש הדקות המכריעות. שלשה של גרין ונקודות של פופוביץ' גמרו סיפור כי בודוצ'נוסט שבה ליתרון 18 נקודות ואז גם הפועל תל אביב כבר הרימה ידיים, על אף שצימקה ל-10 הפרש בלבד עם שתי שלשות בדקה האחרונה. בסיום 79:89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully