וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע בין מ.ס אשדוד למכבי נתניה ייערך בבלומפילד

7.3.2023 / 17:13

שני המועדונים ביקשו להעביר את המשחק מחיפה לתל אביב-יפו, בית"ר ומכבי ת"א לא התנגדו והתקבל אישור מוועדת הגביע והליגה

תקציר ה-2:2 של עירוני קרית שמונה מול מכבי נתניה/ספורט1

עכשיו זה סופי ורשמי: נקבעו היכן יתקיימו משחקי חצי גמר גביע המדינה לעונת 2022/23. לאחר שכבר נקבע שהמשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים יתקיים בחיפה, היום (שלישי) התקבל אישור מוועדת הליגה והגביע שחצי הגמר השני שיפגיש בין מ.ס. אשדוד למכבי נתניה, יתקיים באצטדיון בלומפילד.

כזכור, פרסמנו בוואלה! ספורט שמ.ס. אשדוד ביקשה להזיז את המשחק שלה נגד מכבי נתיה מחיפה לבלומפילד, בטענה שקיומו בכרמל יקשה עליה מאוד לשנע את אלפי האוהדים בעיר שמעוניינים לתמוך בקבוצה. הזזת המשחק מחיפה לתל אביב לא הייתה מתאפשרת לולא הסכמת מכבי נתניה, אך גם בעלי היהלומים, אייל סגל, הביע תמיכה בבקשת אשדוד והבהיר כי מדובר בצעד שיקל גם על אוהדי מכבי נתניה.

טימותי אוואני, שחקן מ.ס. אשדוד, מול איגור זלאטנוביץ', שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ייפגשו בבלומפילד. אוואני וזלאטנוביץ'/ברני ארדוב

יש לציין שלאחר הסכמת מכבי נתניה, ועדת הליגה והגביע נזקקה לאישור גם מבית"ר ירושלים וממכבי תל אביב לכך שהמשחק בין מ.ס. אשדוד למכבי נתניה יועבר לבלומפילד, שכמובן לא התנגדו לכך. מכבי ת"א ובית"ר ירושלים ייפגשו בחיפה כאמור והמשחקים יתקיימו בין התאריכים 2-4 במאי.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "מפגשי חצי גמר גביע המדינה הם לא רק הישג מקצועי עבור הקבוצות המשתתפות אלא גם יום חג לאוהדים. הסכמת ארבע הקבוצות לשינוי במיקום אחד מחצאי הגמר היא דוגמה נהדרת לערבות הדדית ושותפות אמיתית, שראוי כי תהיה מופת עבור האוהדים. אני מצפה להגעת קהל רב ככל האפשר לשני המשחקים ומאחל הצלחה לקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully