וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: טוטנהאם תנסה להפוך, מילאן לשוב לרבע הגמר

התרנגולים בונים על יתרון הביתיות במטרה למחוק את ה-1:0 מהמשחק הראשון, קונטה יעמוד על הקווים. הרוסונרי יחזרו לשוב 8 האחרונות לראשונה מאז 2011/12?

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים08/03/2023
טוטנהאם
    0
      מילאן
      תקתקנו סיכום מחזור/ספורט1

      כשלושה שבועות אחרי שברהים דיאס העניק למילאן 0:1 על טוטנהאם במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, מחר (רביעי, 22:00) השתיים ייפגשו בלונדון ותיקבע זהות עולה נוספת לשלב שמונה האחרונות.

      יונג מין סון שחקן טוטנהאם חוגג עם הארי קיין. רויטרס
      בבית יש לתרנגולים מקום לאופטימיות. קיין וסון/רויטרס

      טוטנהאם עברה שבוע משפיל, כשתחילה הודחה מהגביע האנגלי על ידי שפילד יונייטד ובשבת הפסידה גם לוולבס במסגרת הפרמיירליג. בניגוד למשחקים הקומים, וכמו במפגש בן סירו בחודש שעבר, על הקווים יחזור לעמוד אנטוניו קונטה שהתאושש מניתוח ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הצהיר: "אני מרגיש טוב, יש לי המון אנרגיה ואני מקווה שגם האווירה מחר באצטדיון תהיה נפלאה. רציתי לחזור אחרי המשחק בשפילד, אבל הרופאים אסרו עליי. אני חושב שהשחקנים צריכים לדעת להתמודד עם לחץ, לפעמים זה טוב להרגיש את זה, אי אפשר תמיד לחיות בשלום עם עצמך".

      סיון יונג מין שישב לצד קונטה הודה שבלעדיו זה לא אותו הדבר והצהיר שמדובר "במשחק הכי חשוב העונה". טוטנהאם ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה את צ'לסי, ווסטהאם ומנצ'סטר סיטי ולסגל שלה חוזר פייר אמיל הויביירג שהיה מורחק במילאנו, אולם אריק דייר ייעדר בעקבות צבירת צהובים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      מייק מניאן, שחקן מילאן. Enrico Locci, GettyImages
      חוזר לליגת האלופות. מניאן/GettyImages, Enrico Locci

      מן העבר השני, מילאן רוצה לחזור לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2011/12. הרוסונרי עצרו רצף של ארבעה הפסדים עם ארבעה ניצחונות רצופים בשבועות האחרונים, אך שבו לסורם כשהפסידו בשבת בפירנצה לפיורנטינה וירדו עד למקום החמישי בסרייה A.

      אם טוטנהאם רושמת הצלחות בעיקר בביתה, אז מילאן ניצחה רק שני משחקים מתוך שישה שערכה בכל המסגרות מאז החזרה מפגרת המונדיאל ובליגת האלופות ניצחה רק שני משחקי חוץ בשנתיים האחרונות, בנובמבר 2011 במדריד נגד אתלטיקו ובאוקטובר האחרון בזאגרב מול דינמו. עם זאת, מילאן גם הודחה רק שלוש פעמים מליגת האלופות ב-21 מפגשי הנוק אאוט האחרונים שבהם ניצחה במשחק הראשון. לסגל של סטפנו פיולי חזרו רפאל לאאו וראדה קרוניץ' שהין מושעחם בסוף השבוע בליגה ובין הקורות יעמוד השוער מייק מניאן שאת המשחק הקודם החמיץ בעקבות פציעה שהשביתה אותו מאז אמצע חודש ספטמבר.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: קלמון טורפן (צרפת)
      אצטדיון: טוטנהאם הוטספר (לונדון)

      בשבוע הבא בשמינית גמר ליגת האלופות:

      מנצ'סטר סיטי - לייפציג (1:1 במשחק הראשון)
      פורטו - אינטר (1:0 במשחק הראשון)
      ריאל מדריד - ליברפול (2:5 במשחק הראשון)
      נאפולי - איינטכט פרנקפורט (0:2 במשחק הראשון)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully