וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי קופר התנצל ויחזור לאימוני נס ציונה: "לא נגעתי במאמן"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 15:42

במועדון ערכו שיחת הבהרה מקיפה עם השחקן, שהתעמת עם אלעד חסין במהלך אחד מפסקי הזמן, והחליטו שלא להענישו. קופר: "לא נגעתי בו, הדברים שטענו אחרת היו שגויים"

ימים לא שקטים עברו על עירוני נס ציונה מאז התקרית בין כוכב הקבוצה די ג'יי קופר למאמן אלעד חסין. כזכור, השחקן נשלח אל חדר ההלבשה ולא היה חלק מהמהלכים האחרונים של המשחק, בו הפסידה קבוצתו 78:75 לקרית אתא אחרי שזה התעמת עם המאמן במהלך אחד מפסקי הזמן.

היום הודיעה הקבוצה כי לשחקן נערך בירור ושיחה מקיפה שבסיומה הוא התנצל בפני ההנהלה, המאמן ושאר אנשי הקבוצה ולקח אחריות על חלקו באירוע. במועדון הוחלט לקבל את התנצלותו של קופר ולטפל בנושא משמעתית בתוך המועדון.

שחקן עירוני נס ציונה די ג'יי קופר. דני מרון
התנצל ולא יושעה. קופר/דני מרון

"לקראת סוף המשחק האחרון נכנסתי לויכוח סוער עם המאמן", אמר קופר לאתר הרשמי, "אני רוצה להתנצל באופן רשמי על חלקי באירוע בפני המועדון, חבריי לקבוצה והאוהדים שלנו. יש לי הערכה וכבוד רב למאמן, ואני רוצה לדייק לגבי נקודה חשובה - לא נגעתי או ניסיתי לגעת במאמן בשום שלב לאורך הויכוח שלנו. הדיווחים שטענו אחרת הם שגויים ולא מדויקים. אני מרוכז לחלוטין בלנצח את המשחקים הבאים שלנו, ולעשות את המיטב שלי עבור הקבוצה והמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully