וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש הודה: "אני מסתכל על הסגל של פנרבחצ'ה בקנאה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 12:33

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק החשוב (רביעי, 19:30): "נצטרך לשחק כמעט מושלם, מרוכזים 40 דקות, אסור שתהיה לנו חוליה חלשה. היו כמה רגעים קסם ביד אליהו השנה, ננסה לעשות עוד אחד. לא בטוח שג'יילן אדאמס יוכל להשתתף"

מכבי תל אביב תמשיך בניסיונות שלה להגיע לפלייאוף היורוליג כשתארח מחר (רביעי, 19:30) את פנרבחצ'ה הטורקית במחזור ה-27. המשחק יהיה הראשון של הצהובים בשבוע היורוליג הכפול, כשביום שישי הם יתארחו באיסטנבול אצל אנאדולו אפס. הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק מהמקום התשיעי בטבלה עם מאזן של 13 ניצחונות ו-13 הפסדים, ואילו היריבה הטורקית ניצחה 16 משחקים והפסידה תשעה בלבד. המשחק מתקיים בשעה מוקדמת יחסית לשעות היורוליג של הצהובים בשל זכיין הטלוויזיה שמשדר לאחר מכן את משחקי ליגת האלופות.

ג'יילן אדאמס מכבי תל אביב. דני מרון
ככל הנראה ייעדר. אדאמס/דני מרון

ההפסד במונאקו בשבוע שעבר העלה את הלחץ במכבי תל אביב לקראת רגעי ההכרעה של העונה, אבל הצהובים יודעים שהם עדיין תלויים בעצמם, בעיקר במשחקי הבית, כשניצחון ביתי על פנרבחצ'ה ישים אותם בעמדה מצוינת כדי להיכנס שנה שנייה ברציפות לשמינייה הראשונה, ושנה ראשונה מאז הקמת הפורמט שהם יעשו זאת כשהליגה משחקת את כל המשחקים. מנגד, הפסד, וחלון ההזדמנויות של הקבוצה של עודד קטש להיכנס לפלייאוף יחל להיסגר.

בחודשים האחרונים שיחקה מכבי תל אביב ללא אלכס פוית'רס, שבמקומו הגיע סולימן בריימו וללא אוסטין הולינס, וייתכן מאוד שלרשימה הזאת יצטרף ג'יילן אדאמס שהפציעה שלו בכתף, שחזרה במשחק הליגה נגד הפועל גליל עליון, צפויה לגרום לו להיעדר מהמשחק הקרוב לפחות, וייתכן שלזמן ממושך יותר.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא פשוט. קטש/קובי אליהו

"ברור שאנחנו פוגשים קבוצה מצוינת עם הרבה איכות וניסיון", אמר עודד קטש במסיבת העיתונאים. "נצטרך להיות בשיאנו, לשחק כמעט מושלם כדי לנצח. לשתי הקבוצות יש איכות בקו האחורי, אבל מבחינה כמותית, הסגל שלהם טוב גם בעומק. אני מסתגל על הסגל שלהם בקנאה, הוא לא נגמר, וזה לא עניין של לעצור רק את הגארדים שלהם. הם בכושר מצוין, יש להם מגוון רחב של כלים. אנחנו בשבוע כפול וזה יהיה מאוד מאתגר מבחינתנו, אבל היו לנו משחקים שידענו להתעלות בהם. נצטרך את האנרגיות מהקהל, מאוד חשוב להתחיל את המשחק טוב ואגרסיבי".

המאמן הוסיף ואמר: "בניגוד למונאקו, נצטרך להיות הרבה יותר יציבים. יציבים ואגרסיביים, להיות מרוכזים 40 דקות זו חובה מחר. אסור שתהיה לנו חוליה חלשה, כי איטודיס יודע לכוון את המשחק לנקודות תורפה. הגנתית נצטרך להיות מושלמים, כולם. יש לנו שני משחקים מאוד קשים, לפעמים צריך גם טיפה מזל. אנחנו מגיעים יותר חסרים, בטח מאשר פנר, כשהם עם סגל מלא. אנחנו מנסים להסתכל על הצד החיובי, בבית היו לנו כמה רגעי קסם השנה וננסה לעשות עוד אחד מחר".

על כשירותו של ג'יילן אדאמס אמר: "היום הוא לא התאמן, אני לא בטוח שיוכל לשחק. נראה מחר".

טיילר דורסי, שחקן אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בכורה מול האקסית? דורסי/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פנרבחצ'ה צפויה להציג במשחק הקרוב את אקס מכבי תל אביב טיילר דורסי שחובר לקו האחורי עם כוכב הקבוצה בשנים האחרונות סקוטי ווילבקין. דורסי שיחק העונה בליגת הפיתוח בארצות הברית, והיה מועמד למספר קבוצות יורוליג מאז שוחרר מדאלאס מבריקס.

פנרבחצ'ה נמצאת באיזור פלייאוף היורוליג החל מהשלבים המוקדמים של העונה הנוכחית, ובקבוצה ידעו להתאושש בצורה יפה מהטרגדיה שעברה על טורקיה עם רעידת האדמה הנוראית מהחודש שעבר כשיצאו ממנה עם שני ניצחונות גדולים על פרטיזן בלגרד בחוץ ו-וירטוס בולוניה בבית.

מי שמוביל את קלעי פנרבחצ'ה העונה ביורוליג הוא שחקן הפנים האמריקאי ג'ונתן מוטלי עם 14.5 נקודות ו-6 ריבאונדים, חוץ ממנו מצטיין גם מרקו גודוריץ' הסרבי עם 12.5 נקודות והארכת חוזה בתקופה האחרונה. ווילבקין קולע 11.7 נקודות ונייג'ל הייז-דיוויס תורשם 9.6 נקודות. ניק קלאת'ס ודווין בוקר הם שני השחקנים היחידים ששיחקו את כל המשחקים העונה אצל הטורקים, כששחקנים מובילים נוספים הם הקלע האמריקאי קרסן אדוארדס והפורוורד דיישון פייר.

"מכבי קבוצה מאוד תחרותית, והיא טובה עוד יותר בבית, מצפה לנו משחק קשה", אמר איטודיס. נמניה בייליצה הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד. מכבי טובה, וכדי להיות בטופ 4, כל המשחקים בחודש הזה יהיו חשובים מאוד. היורוליג תחרותית מאוד השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully