וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תומכת בבקשת מ.ס. אשדוד לקיום חצי הגמר בבלומפילד

6.3.2023 / 21:28

אייל סגל הסכים שלאצטדיון ביפו יגיעו יותר אוהדים וההכנסה תגדל, כעת מקווים המועדונים שההתאחדות תקבל את פנייתם ותזיז את המשחק מחיפה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

מכבי נתניה תומכת בפנייתה של מ.ס. אשדוד להעתיק את חצי גמר גביע המדינה ביניהן לאצטדיון בלומפילד.

שעות ספורות אחרי שההתאחדות הודיעה כי חצאי הגמר בתחילת חודש מאי יתקיימו באצטדיון בחיפה, מכיוון שנחוץ מגרש נייטרלי לקיים בו את ההתמודדות בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, פרסמנו בוואלה! ספורט כי מ.ס. אשדוד שוקלת לערער על ההחלטה וטוענת כי יהיה לה קושי לשנע אלפי אוהדים לכרמל, ושהאפשרות לשחק בבלומפילד משמעותית טובה יותר. כעת, גם במכבי נתניה תומכים בבקשת אשדוד והשתיים יחד מעוניינות לפגוש אחת את השנייה במגרש ביפו.

טימותי אוואני, שחקן מ.ס. אשדוד, מול איגור זלאטנוביץ', שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ייפגשו בבלומפילד בחצי הגמר? אוואני וזלאטנוביץ'/ברני ארדוב

באשדוד התקוממו מההחלטה, אבל כדי שיהיה להם סיכוי להזיז את המשחק לבלומפילד, היו צריכים במועדון לבקש קודם את הסכמת מכבי נתניה. מנכ"ל הקבוצה רפי נידם שוחח הבוקר עם נציג הבעלים במכבי נתניה גיל לב ואחרי שהאחרון קיים על כך התייעצות עם הבעלים אייל סגל, נתנה מכבי נתניה אור ירוק לאשדוד והבטיחה כי תתמוך בבקשה כיוון שלבלומפילד יגיעו יותר אוהדים וההכנסה תהיה יותר גבוהה.

כעת מקווים במ.ס. אשדוד שההתאחדות תקבל את הפנייה שלהם ותודיע שחצי הגמר ייערך בבלומפילד. המשחקים יתקיימו בין ה-2 ל-4 במאי, כשבכל מקרה המפגש השני על הזכות להעפיל לגמר יתקיים בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully