וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת היורובאסקט לנשים תיערך ברביעי, ישראל שותפה של צ'כיה

הנבחרת של שרון דרוקר, אחת משתי המארחות, תגלה מי יהיו שתי היריבות הנוספות בשלב הבתים לצד הנבחרת שחתמה עימה על הסכם שותפות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

ביום רביעי בשעה 18:00 תתקיים בסלובניה הגרלת יורובאסקט נשים 2023. 16 הנבחרות המשתתפות, יוגרלו לארבעה בתים בני ארבע נבחרות כל אחד, שניים מהבתים ישוחקו בישראל בהיכל קבוצת שלמה החל מה-15.6, שני בתים נוספים יתקיימו בלובליאנה בירת סלובניה ושם גם יתקיימו משחקי ההכרעה.

לישראל וסלובניה המארחות ניתנה הזכות להזמין מדינה שותפה שתתארח אצלה, וזאת לפני ההגרלה. איגוד הכדורסל חתם על הסכם שותפות עם צ'כיה והיא זו שתגיע ארצה ותהיה בבית אחד עם נבחרת ישראל. סלובניה בחרה את סרביה, אלופת אירופה, אבל החליטה שהיא תשחק בבית המקביל לזה שלה.

מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר. לירון מולדובן
ברביעי ישראל תגלה מי יהיו היריבות ביורובאסקט. מאמן הנבחרת דרוקר/לירון מולדובן

16 הנבחרות חולקו לארבעה דרגים, אחת מכל דרג תוגרל לכל בית. נבחרת ישראל נמצאת בדרג הרביעי יחד עם הונגריה, לטביה וגרמניה והן לא יוגרלו מולה. נבחרת ישראל התקדמה בדירוג העולמי החדש של פיב"א 5 מקומות למקום ה-49, אבל היא עדיין הנבחרת בדירוג הנמוך ביותר שתשתתף ביורובאסקט הקרוב.

המשחקים יתקיימו כאמור בארבעה בתים. כל קבוצה תשחק נגד כל קבוצה באותו הבית ובסיום שלושת המשחקים, הראשונה תבטיח את עלייתה לרבע הגמר, האחרונה תודח והשניה והשלישית ישחקו בהצלבה נגד השלישית והשניה בבית המקביל והמנצחות של משחקי ההכרעה האלו יטוסו גם הן ללובליאנה.

קבוצות הדירוג (בסוגריים הדירוג העולמי):

1. ספרד (4), צרפת (6), בלגיה (7), סרביה (8)
2. טורקיה (11), איטליה (14), יוון (17), סלובניה (19)
3. בריטניה (20), מונטנגרו (21), סלובקיה (22), צ'כיה (23)
4. הונגריה (24), לטביה (25), גרמניה (36), ישראל (49)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים ירדן גרזון. FIBA, אתר רשמי
ישראל תנצל את יתרון הביתיות? גרזון/אתר רשמי, FIBA

בהגרלה תייצג את ישראל קפטנית העבר של הנבחרת קטיה לוציקי, שיחד עם גל מקל קפטן הנבחרת בעבר גם הוא, נבחרו על ידי איגוד הכדורסל להיות שגרירים של היורובאסקט בארץ ובעולם.

לקראת ההגרלה והאליפות בארץ אמר יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי: "אנו מודים להתאחדות הצ'כית שנעתרה לבקשה שלנו להיות מדינה שותפה ביורובאסקט הקרוב בישראל. אני יכול להבטיח להם ולשאר הנבחרות שיגיעו לישראל חוויית כדורסל ואירוח כמו שאנחנו יודעים לתת. ההכנות לאליפות נמצאות בשיאן ואני קורא לאוהדי הכדורסל להגיע ולתמוך במשחקים שיתקיימו בהיכל קבוצת שלמה. בעזרת האווירה הביתית והנבחרת שלנו שתגיע מוכנה למשחקים, אני מאמין שנוכל להגיע להישגים ובעזרת האליפות הזו, למנף את כדורסל הנשים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully