וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה והשחתת רכוש: צפו בנזק שגרמו אוהדי מכבי ת"א בהיכל שלמה

6.3.2023 / 10:50

הקהל הצהוב כתב "שמאל = סרטן" ו"כהנא צדק" על הקירות האולם הביתי של הפועל ת"א בכדורסל. קבוצת הכדורעף צפויה לשלם עשרות אלפי שקלים

בסיום ההפסד 3:0 של מכבי תל אביב לאולימפיאקוס אמש (ראשון) בגמר גביע האתגר, התגלה נזק משמעותי בהיכל קבוצת שלמה, שחלק ממנו תועד ברשתות החברתיות. בין היתר רוססו כתובות גרפיטי על הקירות בכניסה ליציעים, מאות כיסאות נשברו, על אחרים הודבקו מדבקות ותאי שירותים הושחתו, כולל שבירת אסלות.

בין הכתובות שתועדו על קירות האולם הביתי של הפועל תל אביב בכדורסל, נכתב: "שמאל = סרטן", "הפועל סרטן", "רק בן גביר", "כהנא צדק" ו"מוות לערבים".

בחברת היכלי הספורט, האחראית על האולם, יחלו במיידי בתיקון הנזקים כאשר לאחר מכן תקבל אגודת מכבי תל אביב את דו"ח הנזק ותיאלץ לשלם עליו. ההערכות הן שהנזק יעלה לקבוצה כמה עשרות אלפי שקלים.

הנזקים בהיכל קבוצת שלמה

כתובות גרפיטי של אוהדי מכבי תל אביב נגד הפועל  תל אביב בהיכל קבוצת שלמה. ., מערכת וואלה!
כתובות גרפיטי של אוהדי מכבי תל אביב נגד הפועל תל אביב בהיכל קבוצת שלמה/מערכת וואלה!, .
כתובות גרפיטי של אוהדי מכבי תל אביב נגד הפועל  תל אביב בהיכל קבוצת שלמה. ., מערכת וואלה!
כתובות גרפיטי של אוהדי מכבי תל אביב נגד הפועל תל אביב בהיכל קבוצת שלמה/מערכת וואלה!, .

דורון שיטרוק, יו"ר אגודת מכבי תל אביב, אמר בתגובה: "אנו מגנים אלימות מכל סוג שהוא של האוהדים שבמהלך המשחק עודדו את הקבוצה ללא הפסקה. זה לגמרי מיותר. ערכתי סיור בהיכל עם מנהליו ולקחנו על עצמנו, מחוסר ברירה, את מימון הנזק שנגרם".

בינתיים, בעמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורעף החמיאו הבוקר לאוהדים: "יש כמה דברים לקחת מהמשחק אתמול, אבל הדבר שהכי ניקח זה את העוצמות שיש למועדון הזה שנקרא מכבי תל אביב ואת העוצמות שיש לנו ביציעים. עוצמות העידוד אתמול ביציעי הדרייב אין זה פשוט בלתי ייאמן, זה לא משהו שאפשר להעביר בפוסט. וואו. מדהים כמה אהבה יש לאוהדים שלנו למכבי תל אביב. דווקא כשלקבוצה פחות הלך וקבלנו אייס אחר אייס, הקהל לא נשאר אדיש למלחמה של השחקנים ופשוט עטף אותם באהבה ובתמיכה. מרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully