וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לטניס שולחן יש השפעה חיובית על מתמודדי פרקינסון"

אליפות ישראל בטניס שולחן למתמודדי פרקינסון נערכה בפתח תקוה - בשיתוף פעולה בין עמותת פרקינסון ישראל לבין מכבי ישראל - ובמטרה לקדם את המודעות ולהוביל גם לאירוח אליפות העולם בטניס שולחן למתמודדי פרקינסון בישראל

אליפות ישראל בטניס שולחן. עמוד הפייסבוק של מכבי ישראל,
הירתמות מהירה. אליפות ישראל/עמוד הפייסבוק של מכבי ישראל

אליפות ישראל בטניס שולחן למתמודדי פרקינסון נערכה אתמול (ראשון) בפתח תקוה - בשיתוף פעולה בין עמותת פרקינסון ישראל לבין מכבי ישראל - ובמטרה לקדם את המודעות ולהוביל גם לאירוח אליפות העולם בטניס שולחן למתמודדי פרקינסון בישראל.

35 מתחרים ומתחרות השתתפו בתחרות, שחולקה לשני דרגים: בדרג א' - בנצי רידבאום זכה במקום הראשון. ד"ר ענת רובינסון במקום השני, ובשלישי המשותף - ראובן נוה והלל שמר. בדרג השני - אריה סומר זכה במקום הראשון. רוני גלבוע בשני, ובשלישי המשותף נאוה צין ושלמה אונגר.

הסיפור הייחודי, המרגש והמבורך הוא שפעילות הטניס שולחן מעניקה מענה לשיפור יציבה, קואורדינציה, קשר עין-יד, קוגניציה ומסת השרירים שאחראים על התנועה והיציבות. היא מסייעת למניעת הדרדרות במחלה למתמודדים עם פרקינסון ובשיפור התפקוד.

"עמותת פרקינסון בישראל מעודדת פעילות בטניס שולחן בקרב מתמודדים עם המחלה - ולמשחק יש השפעה מאוד חיובית - הן מבחינה ירידה בתסמיני המחלה, ברעידות, בסיוע לשיווי משקל, בשיפור התנועה - ואיכות החיים ומצב הרוח. ישנן עוד סגולות שעדיין לא הוכחו מדעית, אבל כפי שמעידים השחקנים, יש להם השפעה מכרעת על הבריאות ואיכות החיים. יותר ויותר רופאים ממליצים כיום על המשחק", הדגישו בעמותת פרקינסון בישראל.

"עמותת הפרקינסון פנתה למכבי ישראל במטרה לזכות בסיוע, הן מקצועי, ארגוני ומימוני על מנת לאפשר לכמה שיותר מתמודדים ברמה הארצית להשתתף באימונים ובתחרויות טניס שולחן באופן סדיר. אנחנו רוצים להודות, ליו"ר מכבי ישראל יורם אייל, למנכ"ל נאור גלילי, ליו"ר אגף הספורט נאור ברכל ולאורית קופר מנהלת אגף הספורט על ההירתמות המהירה, על התמיכה ואימוץ העמותה, יחד עם איגוד הטניס שולחן - בעזרתם של היו"ר לירון כרמל והמנכ"ל פאבל לוסובצב. זו הייתה תחרות מאורגנת, מקצועית וברמה בינלאומית. אנחנו כעמותה שותפים לפעילות הבינלאומית, ושולחים אחת לשנה משלחת רשמית של מתמודדי הפרקינסון שמייצגים את ישראל באליפות העולם. בתיאום ובסיוע מכבי ישראל, אנחנו פועלים כעת לארח את אליפות העולם כאן בישראל ב-2025".

אליפות ישראל בטניס שולחן למתמודדי פרקינסון. יחצ,
אלופים אחד אחד/יחצ

מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי: "מכבי ישראל חרט על דגלו לתמוך בעמותות של שמקדמות אוכלוסיות מיוחדות, וכך חברנו לעמותת הפרקינסון ואנחנו גאים לקדם את הפעילות. התרגשנו לשמוע כי משחק הטניס שולחן לא רק משהה ומעכב את החמרת המחלה אלא משפיע וגורם לשיפור קל בהתמודדות. שמחנו מאוד להירתם ולקיים את האליפות, ואנו נמשיך לתרום לכלל האוכלוסיות המגוונות כפי שאנחנו עושים עם עמותות נוספות. אנחנו פועלים לסייע באירוח אליפות העולם, בשיתוף פעולה עם משרד הספורט והעומד בראשו, השר מיקי זוהר ומנכ"ל המשרד כפיר סויסה.

"בשם מכבי ישראל, אנו רוצים להודות לאיגוד הטניס שולחן ולעיריית פתח תקווה - שאגב תארח בעוד שלושה ימים גם את אליפות מכבי ישראל בטניס שולחן, בהשתתפות שחקני ושחקניות אגודות מכבי ת"א, בני הרצליה, מכבי ויקטור נתניה, מכבי גדרה, מכבי רחובות, מכבי רמת יצחק ר"ג, מכבי אריאל, עירוני ראש העין, מכבי זכרון יעקב, מכבי שוהם, מכבי דימונה, מכבי גבירול באר שבע, מכבי כוכב יאיר/צור יגאל, מכבי ראשון לציון, מכבי אבן יהודה ומכבי עירוני שדרות.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully