וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה בלט עם 17 נקודות, אבל וושינגטון נכנעה לטריפל דאבל של יאניס

הישראלי שיחק עם וירוס בבטן, כיכב במחצית השנייה ורשם את משחקו ההתקפי הטוב בחודש האחרון, אבל מוליכת המזרח גירדה ניצחון 111:117. 23, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים לאנטטוקומפו, 33 ו-9 לבראדלי ביל מנגד

דווקא כשהוא לא כשיר לחלוטין ומתמודד עם וירוס בבטן, דני אבדיה סיפק את משחקו הטוב ביותר בתקופה האחרונה. לצערו, זה לא הספיק לוושינגטון שספגה הפסד שני ברציפות ושלישי בחמשת המשחקים האחרונים, 117:111 למילווקי החזקה, שהוריד אותה למאזן 34:30, מרחק של משחק וחצי בלבד מאינדיאנה ושיקגו שדולקות אחריה בקרב על המקום בעשירייה הראשונה בקונפרנס. הבאקס, לעומת זאת, שיפרו את מאזנם (הטוב בליגה) ל-18:46, כשהם חוזרים לנצח אחרי ההפסד לפילדלפיה שקטע עבורם רצף של 16 ניצחונות.

אבדיה רשם כאמור משחק מעודד בשני צידי המגרש. החיסרון של קייל קוזמה הפצוע אמנם לא הקפיץ אותו בחזרה לחמישייה, אבל סידר לו יותר דקות (31) ויותר אחריות. אבדיה הופקד בהגנה במשך דקות ארוכות על יאניס אנטטוקומפו, ועשה עבודה סבירה למדי. התקפית, הוא בלט בעיקר במחצית השנייה, כשהוא מסיים את המשחק עם 17 נקודות (הכי הרבה שלו ה-9 בפברואר) באחוזים טובים (5 מ-10 מהשדה, 2 מ-4 מהשלוש, 5 מ-5 מהעונשין). אבדיה הוסיף גם 6 ריבאונדים, שני אסיסטים, 3 חטיפות וגם 4 עבירות ושני איבודים. לצערו, כמו יתר חבריו לקבוצה, הוא לא היה מספיק מרוכז בדקות הסיום והיה חתום על שני איבודים שעזרו לבאקס להכריע את המשחק.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
דני עבד קשה בהגנה, ועשה את שלו גם בהתקפה. מול יאניס/רויטרס

כמו בלא מעט משחקים העונה, קריסטאפס פורזינגיס להט בפתיחה. הוא צלף 18 נקודות ברבע הראשון והשאיר את הוויזארדס במרחק נגיעה. הבאקס בכל זאת ירדו למחצית ביתרון דו ספרתי, אבל רבע שלישי מצוין של בראדלי ביל ואבדיה החזיר את הוויזארדס לעניינים. ביל המשיך להתעלות ברבע האחרון וסחב את הקבוצה על הגב, בזמן שאבדיה עשה עבודה הגנתית לא רעה בכלל על אנטטוקומפו. אבל מילווקי נכנסה לערב קליעה מצוין (22 מ-49 מחוץ לקשת), וזה היה הפרמטר שהכריע את המשחק בסופו של דבר, כמו גם העייפות של הוויזארדס ששיחקו משחק שני תוך 24 שעות.

שתי דקות לסיום אבדיה איבד כדור כשדרך על הקו, ולאחר מכן הוא איבד כדור נוסף עם עבירת תוקף. בהתקפות הבאות יאניס וחבריו סגרו עניין, והמשחק הסתיים עם מהלך שנוי במחלוקת, כשאנטטוקומפו מנצל את השניות האחרונות בהן שחקני וושינגטון כבר הרימו ידיים, כדי להחטיא במכוון ולקחת את הריבאונד ה-10 שלו, בדרך לטריפל דאבל.

יאניס סיים עם 23 נקודות (6 מ-12 מהשדה, 11 מ-15 מהעונשין), 13 אסיסטים, 10 ריבאונדים וגם 3 חסימות, וג'בון קרטר (20) וג'רו הולידיי (18 ו-7 אסיסטים) סייעו לו. את וושינגטון הובילו בראדלי ביל עם 33 ו-9 ריבאונדים, וקריסטאפס פורזינגיס עם 24, 13, 5 אסיסטים ושתי חסימות.

הוויזארדס יקוו לחזור לנצח אחרי שני ההפסדים הרצופים, כשיתארחו אצל דטרויט בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully