וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מתוסכל: "מדהים שעם שחקנים כאלו איכותיים אנחנו לא כובשים"

ריאל מדריד עם שער אחד בשלושה משחקים, המאמן מודאג אבל לא מרים ידיים: "תשע נקודות פער בפסגה זה לא מעט, אבל שום דבר לא גמור"

תקציר ניצחונה של אינטר 0:2 על לצ'ה/ספורט1

שבוע מתסכל עבר על ריאל מדריד. אחרי שסיימה ב-1:1 מול 10 שחקנים של אתלטיקו מדריד בדרבי, הבלאנקוס הפסידו 1:0 לברצלונה במשחק הראשון בחצי גמר הגביע ואמש (שבת) האלופה סיימה ב-0:0 מתסכל מאוד מול ריאל בטיס במשחק שהיא היתה חייבת לנצח בו כדי להחזיר את הפער בפסגה לשבע נקודות. אלא שאחרי הניצחון הדחוק של בארסה הפער מהיריבה המרה צמח לתשע נקודות וגם בתקשורת המדרידאית מתחילים "להספיד" את הבלאנקוס כשבמארקה נכתב בכותרת "בלי גולים, אין ליגה".

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
שוב לא מצא את הרשת. בנזמה/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי ניסה לשמור על אמונה בקרב שחקניו כשהתייחס לסיכוי במאבק האליפות: "האם ריאל מדריד יכולה עדיין לקחת אליפות? זה לא בלתי אפשרי למרות שתשע נקודות זה לא מעט. הבקענו שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים. זו הוכחה לכך שאנחנו חייבים להיות יותר אפקטיביים. פחות לכדרר, יותר בעיטות מחוץ למסגרת. זה לא נורמאלי שאנחנו כובשים רק שער אחד אחרי שכבשנו חמישה שערים באנפילד. זה מוזר. זה לא ייאמן שאנחנו לא כובשים שערים עם השחקנים האיכותיים שיש לנו".

"חסר לנו דיוק בחלק האחרון של המגרש", הוסיף לוקאס ואסקס, "אנחנו צריכים להמשיך להילחם. אבל צריך לסמוך עלינו. שיחקנו טוב ואנחנו יכולים לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully