וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר פה אחד: בית הוועד האולימפי החדש ייבנה בפתח תקוה

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 19:38

ההצעה של פתח תקוה גברה על זו של הרצליה, כעת יחל מו"מ על הסכם החכירה. יעל ארד: "המטרה היא להתחיל את הבניה ברבעון הראשון של 2024. היו שתי הצעות סופיות מצוינות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

בתום ישיבת ההנהלה שהתקיימה הערב (ראשון) במשרדי הוועד האולימפי בישראל, אושרה פה אחד ההמלצה על העיר פתח תקוה כמועדת הנבחרת והמובילה להקמת בית הוועד האולימפי. כעת יחל שלב של ניהול מו"מ על הסכם החכירה.

במרץ 2021 הוקמה ועדה ציבורית ייעודית בראשותו של יו"ר הוועד האולימפי דאז, יגאל כרמי, במטרה לבחון לעומק את כל נושא מעבר בית הוועד האולימפי לאחר הפרידה ממרכז הספורט הלאומי ועיריית תל אביב. בית הוועד האולימפי בישראל משמש כמשכנו המרכזי של הספורט האולימפי בישראל, ומקום מושבה של החווייה האולימפית - מרכז המבקרים האינטראקטיבי והייחודי, מקום בו מבקרים ישראלים רבים, הקהילה העסקית ואורחים מחו"ל.

יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד. אריאל שלום
בית חדש. יעל ארד/אריאל שלום

בפני חברי הוועדה הוטלה המשימה לבצע תהליך איתור מעמיק המשכלל את מגוון השיקולים: למצוא מיקום במרכז הארץ, למקסם עלות למול תועלת, לקבל מעטפת תמיכה עירונית לקידום הפעילות האולימפית. חמש ערים הביעו התעניינות משמעותית בתהליך ושתי הערים שהגיעו לשלב הסופי הינן העיר הרצליה והעיר פתח תקוה, שבסופו של דבר קיבלה מחברי הוועדה הציבורית ניקוד גבוה יותר בשקלול 11 הפרמטרים. "היו לנו שתי הצעות סופיות מצוינות ואני רוצה להודות לערים הרצליה ופתח תקוה על שלל אנשי המקצוע ובמיוחד לראשי העיר, המנכ"לים ולמהנדסי העיר על פתיחות ומקצועיות בתהליך", אמרה יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד. "המטרה היא כבר ברבעון הראשון ב-2024 להתחיל את הבניה על מנת שעוד לפני משחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028 ניכנס למשכנינו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully