וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס הביסה, פנרבחצ'ה שמרה על הפסגה לפני הגעתה לישראל

אלופת אירופה שתארח את מכבי תל אביב בשישי ניצחה 63:82 את בורסאספור, מוליכת הליגה הטורקית גברה 78:92 על מאניסה לפני המשחק אצל הצהובים ברביעי. ריאל מדריד נותרה ראשונה בספרד, הופעה טובה להיידיגר בניצחון באסקוניה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

חמישה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב במסגרת היורוליג, אנאדולו אפס רשמה היום (ראשון) את ניצחונה הרביעי ברציפות בכל המפעלים כשהביסה 63:82 את בורסאספור. אלופת אירופה, שבסיום המחזור האחרון ביורוליג השתחלה לשמינייה הראשונה למרות חסרונו של הכוכב הפצוע ואסילייה מיציץ', תתארח אצל הכוכב האדום בלגרד ביום רביעי, לפני המשחק שלה מול מכבי תל אביב.

קבוצה טורקית שתפגוש את הצהובים כבר בעוד שלושה ימים בהיכל ביד אליהו היא פנרבחצ'ה, ששמרה על פסגת הליגה המקומית אחרי שהשיגה ניצחון שמיני רצוף, 78:92 על מאניסה. מי שהצטרף לסגל של דימיטריס איטודיס בשבוע שעבר, טיילר דורסי, לא שותף במשחק, כך שייתכן כי הופעת הבכורה שלו תהיה מול האקסית מכבי תל אביב ביום רביעי הקרוב. את קלעי פנר הוביל הערב קארסן אדוארדס עם 16 נקודות, דיישון פייר הוסיף 14 ו-6 ריבאונדים וג'ונתן מוטלי תרם 13 ו-8 בהתאמה.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Roberto Finizio, GettyImages
פנרבחצ'ה רוצה לשמור על הפסגה לפני שהיא מגיעה לישראל. ווילבקין/GettyImages, Roberto Finizio

גם בספרד התקיימו הערב משחקים: ריאל מדריד שמרה על המקום הראשון בטבלה לאחר שניצחה בפעם השביעית ברציפות בליגה, 78:84 את אוברדוירו בחוץ. הבלאנקוס ברחו ליתרון של 19 נקודות ברבע השני ושרדו את ניסיון הקאמבק המאוחר של המארחת, שהתקרבה למינוס 3 בלבד ברבע האחרון, אבל לא הצליחה למחוק את הפער עד הסוף. דז'נאן מוסה קלע 19 נקודות לזכות אלופת ספרד, גבריאל דק הוסיף 15.

מאוחר יותר, באסקוניה ומקס היידיגר הביסו בביתם 81:105 את גרנאדה, עם הופעה טובה של הישראלי המתאזרח. בכמעט 24 דקות על הפרקט, הגארד קלע 9 נקודות ומסר 9 אסיסטים. מאיק קוצאר הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully