וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בהיכל: מכבי תל אביב הביסה 73:104 את הפועל גליל עליון

הצהובים עלו במדים השחורים וטיילו לפני השבוע הטורקי הכפול ביורוליג. סורקין וזיו הובילו, אדאמס שוב נפצע בכתף

השבוע העמוס של מכבי תל אביב, שיגיע לשיאו עם שבוע טורקי כפול ביורוליג ומפגשים מול פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס, החל בצורה הכי חלקה שיש עם 73:104 על הפועל גליל עליון הערב (ראשון) בהיכל ביד אליהו. הצהובים הקדישו את המשחק לחגיגות חג הפורים לעיני 6,936 צופים בהיכל, ועוד לפני הפתיחה ערכו טקס לגיא פניני שהפך לאחרונה לשיאן ההופעות בליגה הבכירה.

ג'יילן אדאמס ורומן סורקין הובילו את הצהובים (בשחור) ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אך הקבוצה שנהנית מתרומה רבה מהישראלים שלה נשארה בתמונה בזכות לוטן אמסלם שפתח נהדר. האורחת נשארה בתמונה וירדה למחצית בפיגור 12, ובפתיחת המחצית השנייה המארחת פתחה במבערים ולקראת הסיום ההפרש חצה את רף ה-30. משם החבורה של ברק פלג כבר לא הצליחה לחזור, למרות התחממות של איתי מושקוביץ'.

לצערה של מכבי תל אביב, בדיוק כמו נגד באיירן מינכן נגד עשרה ימים, גם הפעם אדאמס ירד לחדר הלבשה עם פציעה בכתף שהדאיגה מאוד לפני צמד משחקי היורוליג. רומן סורקין הוביל עם 17 נקודות, יפתח זיו הוסיף 16, איתי מושקוביץ' כאמור בלט מן העבר השני עם 19.

קלעו למכבי תל אביב: רוקמן סורקין 17 (5 מ-5 מהשדה, 7 מ-7 מהקו), יפתח זיו 16 ו-7 אסיסטים, לורנזו בראון 11, ג'יילן אדאמס 9, רפי מנקו 8, ג'ון דיברתולומאו 8, דארן היליארד 7, ג'ייק כהן 7, סולימאן בריימו 7, ג'רל מרטין 6, תומר אגמון 3.

קלעו לגליל עליון: איתי מושקוביץ' 19, לוטן אמסלם 14, ברייס וושינגטון 13 ו-11 ריבאונדים, דיישון בוקר 9, יהל מלמד 8, רועי הובר 3, דווין מארבל 3, וויין לנגסטון 2, רון כהן 2.

טקס של מכבי תל אביב לכבוד גיא פניני. ברני ארדוב
עשה היסטוריה. הטקס של מכבי תל אביב לגיא פניני/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, גיא פניני. ברני ארדוב
טיול של המארחת. פניני וזיו/ברני ארדוב
רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלט לכל אורך הדרך. סורקין/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1: אחרי משחק הנפל במונאקו, לורנזו בראון צלף שלשה מהפינה בדרך ל-2:5 עבור הצהובים, שעלו עם המדים השחורים. לוטן אמסלם קלע את ארבע הנקודות הראשונות של האורחת, אך שלשה של ג'רל מרטין מהפינה הנגדית הגדילה ל-4:10. שלשה נוספת של ג'יילן אדאמס קבעה 6:15 מהיר וברק פלג הזעיק פסק זמן. אדאמס הוסיף עוד שלשה והרים אלי הופ לרומן סורקין שקבע 10:20. בשניות האחרונות של הרבע, יפתח זיו דהר מגרש שלם וסיים בדאנק - 16:28 למכבי תל אביב אחרי עשר דקות.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מסתדר בקו האחורי בלי בולדווין. בראון/ברני ארדוב

רבע 2: סולימאן בריימו את ארבע הנקודות הראשונות של המארחת ברבע בדרך ל-19:32. ברייס וושינגטון התעורר אצל המארחת וצימק ל-33:26. איתי מושקוביץ' צלף מבחוץ, סורקין הגיב עם שש נקודות רצופות, דיישון בוקר קלע שלשה לאורחת וגיא פניני עלה לראשונה על הלוח - 34:44 למקומיים. רפי מנקו השלים מהלך של שלוש נקודות עם סל ועבירה לקראת תום המחצית, שהסתיימה ב-38:50 למכבי תל אביב.

רפי מנקו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פעולה יפה בסיום המחצית הראשונה. מנקו/ברני ארדוב

רבע 3: מרטין פתח את המחצית עם שלשה מהפינה, בריימו מצא בצבע את דארן היליארד בדרך ל-38:55. מושקוביץ' הגיע גם הוא לדו ספרתי כשקלע שלשה והקטין ל-56:42. בראון קלע שלשה, סיים התקפה מתפרצת וקבע 44:61. היליארד קבע הפרש שיא של 20 נקודות, אך מושקוביץ' המשיך להיראות נהדר עם שלשה נוספת. כמו נגד באיירן מינכן לפני עשרה ימים, גם הפעם אדאמס ירד לחדר הלבשה עם פציעה בכתף. סורקין המשיך עם השליטה בצבע וקבע 55:74 בתום הרבע.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שולט בצבע. סורקין/ברני ארדוב

רבע 4: הצהובים פתחו נהדר גם את הרבע האחרון והגדילו ל-57:82 בזכות שתי שלשות של ג'ון דיברתולומיאו ועוד אחת של מנקו. ג'ייק כהן ופניני הצטרפו לחגיגה מחוץ לקשת וזה כבר 61:93. המארחת שייטה עד לסיום, גם תומר אגמון הצעיר צלף מבחוץ ומכבי תל אביב ניצחה 73:104.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully