וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LIFE RUN, מרוץ הנשים של תל-אביב וסופר-פארם, חוזר - גדול מאי פעם

מרוץ הנשים הגדול בישראל, בהשתתפות למעלה מעשרת אלפים נשים מכל הארץ, חוזר לתל אביב-יפו ויתקיים השנה במתחם הספורטק בעיר. זו השנה השנייה שסופר-פארם רותמת את המרוץ למאבק באלימות משפחה וזיהוי סימנים מקדימים, תחת הפרויקט "אלימות במשפחה זה לא נורמלי"

מרוץ הנשים של תל אביב. יחצ,
מרוץ הנשים הגדול בישראל. Life Run/יחצ

Run, מרוץ הנשים הגדול בישראל של עיריית תל אביב- יפו וסופר-פארם, חוזר בפעם השביעית. השנה המרוץ ייערך ב-4 במאי, יום חמישי במתחם הספורטק בגני יהושוע. למרוץ צפויות להירשם למעלה מעשרת אלפים נשים מכל רחבי הארץ, כשהמשתתפות יוכלו לבחור בין שלושה מסלולי ריצה אפשריים: 12, 8 ו-4 ק"מ ומחגיגה של עוצמה נשית.

כמו בכל שנה במסגרת המרוץ שמופק ע"י חברת כפיים, ייפתחו שלושת המסלולים המסורתיים בני 12, 8 ו-4 ק"מ. לאורך המסלול יהיו במות מוסיקה שיעזרו לרצות לשמור על הקצב. בנוסף, כל נרשמת תקבל ערכת ריצה מפנקת הכוללת: תיק ממותג, חולצת המרוץ הרשמית, מספר חזה עם צ'יפ מדידה, חטיף אנרגיה ושלל מוצרים, הטבות והנחות מנותני החסויות והמציגים. את ערכת המרוץ ניתן יהיה לאסוף באחד מתוך 20 הסניפים בהם תתקיים החלוקה ברחבי הארץ.

גם השנה, רותמים עיריית תל אביב-יפו וסופר-פארם את מרוץ הנשים למטרה שהחברה שמה לעצמה והיא, להיאבק בתופעה של אלימות במשפחה, תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי". סופר-פארם לקחה על עצמה להעלות את מודעות כלל הציבור לסימנים המקדימים ולנורות האזהרה שעשויים להעיד על אלימות בזוגיות או ובמשפחה, ולתת מידע על מה ניתן לעשות ולמי כדאי לפנות.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "אני גאה בכך שגם השנה אנו רותמים את מרוץ הנשים לנושא חשוב מעין כמותו- המאבק בתופעת אלימות במשפחה. אנחנו בעיריית תל אביב-יפו מפעילים מרכזים לטיפול באלימות במשפחה, מטפלים בילדים שעדים לאלימות במשפחה, מעודדים נשים לפנות לעזרה ובעיקר משתדלים לחנך חינוך ראוי שימנע אלימות בהמשך. אני מזמין את תושבות העיר ומבקריה לבוא ולקחת חלק במרוץ חשוב זה בשאיפה שילדות ונשים ירגישו בטחון במרחב הציבורי ויהיו מוגנות מפני אלימות במשפחה".

עופר לוי, סמנכ"ל השיווק ומנכ"ל זרוע האונליין של סופר-פארם: "מרוץ ה-Life Run חוזר בפעם השביעית ומאפשר לנשים מכל רחבי הארץ, ובכל רמות הכושר לרוץ יחד. גם השנה המרוץ יתקיים תחת המסר של "אלימות במשפחה זה לא נורמלי" במסגרת המאבק באלימות משפחה שמקדמת סופר-פארם בשנתיים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully