וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו "הניח מוקשים" לטן האח. המאמן מודה: "ישנתי טוב בלילה"

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 8:59

מנצ'סטר יונייטד מתכוננת לליברפול (18:30, ספורט1), המאמן נזכר בהחלטה הקריטית שקיבל על רונאלדו שאולי שינתה את העונה, חברו הקרוב מספר כמה הפורטוגלי הקשה עליו: "היה בלגן במועדון"

כל שערי שבת מהפרמיירליג/ספורט1

רגע לפני עוד משחק גדול של מנצ'סטר יונייטד בעונה שמתפתחת למעודדת ומוצלחת, מתבררת ההשפעה הגדולה של מאמן הקבוצה אריק טן האח. היום (ראשון) יונייטד תפגוש את ליברפול לעוד קרב יוקרתי וחשוב (18:30, ספורט1), ובסביבת המאמן ההולנדי מספרים איך הוא נאלץ "לעבור בשדות מוקשים" בחודשיו הראשונים במנצ'סטר כשהתמודד עם המצב של כריסטיאנו רונאלדו, לדברי חבר קרוב של מנג'ר האדומים.

ההולנדי פתח את העונה בצורה מסויטת. הוא הפסיד לברייטון וברנטפורד בשני סופי השבוע הראשונים. לאחר מכן הוא הוריד את רונאלדו לספסל בעקבות ה-4:0 בברנטפורד. היה ברור שהחלוץ לא יקבל את זה בהשלמה, והוא סירב להיכנס כמחליף בניצחון הביתי על טוטנהאם, והחמיץ את המשחק הבא נגד צ'לסי כתוצאה מכך.

בהמשך רונאלדו נפרד מיונייטד בנובמבר בעקבות הראיון השנוי במחלוקת שלו עם פירס מורגן, כשהפורטוגלי בן ה-38 מאשים את טן האח בכך ש"בגד בו". עם זאת, מאז יונייטד פורחת, התאוששה מהמשבר, זכתה בגביע הליגה והדיחה בצורה מרשימה את ברצלונה מאירופה.

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
הקשה על המאמן? טן האח/GettyImages, OLI SCARFF

כעת הנס קראי, חבר קרוב של טן האח וחברו לשעבר מדה חראפשחאפ, מספר מה עבר עליו. "לאריק מגיע להצליח ככה ביונייטד. אנשים לא מבינים עד כמה הוא היה צריך לעבור דרך שדות מוקשים ביונייטד בחמשת החודשים הראשונים שלו.", אמר, "היה כאוס במועדון בתור התחלה - והיו את המוקשים שהניח כריסטיאנו רונאלדו. אריק הלך ליונייטד כי הוא ראה את הפוטנציאל ואת האתגר.

"אתם יודעים מה לואי ואן חאל אמר לטן האח, נכון? 'אריק, זה בלגן אחד גדול ביונייטד, אל תלך לשם'. אבל לאריק לא היה אכפת לסדר את הכל ולא היה אכפת לו להסתובב במוקשים של כריסטיאנו. מה שיפה באריק הוא שהוא יציב וצנוע ולא רוצה להיות מאמן נוצץ כמו אחרים. הוא לא כמו ז'וזה מוריניו. כשהוא נכנס ליום הראשון שלו באימון, הוא התעקש להיות זה שמסדר את הקונוסים. זה האיש".

טן האח עצמו סיפר שהוא "ישן טוב בלילה" אחרי ההחלטות על רונאלדו, שעוררו לא מעט הדים. "אני צריך לראות ולהתמודד עם ההשלכות של כל מהלך, את ההשפעה של ההחלטות לא רק בטווח הקצר אלא גם לטווח הארוך יותר. כמובן, לא תמיד יש לך הרבה זמן, בתקופה ההיא אני זוכר שהיו לנו 10 ימים כדי שאוכל לשקול איזו בחירה תהיה הטובה ביותר", אמר.

"תמיד צריך לחשוב אסטרטגי, מה התוצאה לטווח ארוך יותר. אני מודע לזה אבל זה התפקיד שלי וזו האחריות שאני צריך לקחת. היו לי סיבות (להחלטה). הן היו ברורות. וידעתי גם את התוצאה וגם אם זו הייתה תוצאה שלילית מהמשחק הזה. זה תמיד אפשרי בכדורגל.

"אבל אני לא דואג. אני ישן טוב גם בלילות האלה. אני צריך לקבל את ההחלטות בכבוד מראש עבור המועדון והקבוצה. זו העבודה שלי וזו האחריות שאני צריך לקחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully