וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה חגגה: "אם יש רגע נכון לחזור לנצח, זה הרגע הזה"

מימר ושחקניו ניצחו לראשונה אחרי יותר מ-4 חודשים. קוסטה שכבש שלושער: "מסוגלים להישאר". דורה ונס ציונה בצרות: "גם סיכוי תיאורטי הוא סיכוי"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

חגיגות גדולות הערב (שבת) באצטדיון גרין. בני ריינה גברה 2:3 על סקציה נס ציונה וחגגה ניצחון ראשון אחרי 15 משחקים ויותר מארבעה חודשים. ריינה עדיין מתחת לקו האדום, אבל סיימה את ההתמודדות הערב עם רוח גבית אדירה.

"היו לנו באמצע גם שני ניצחונות בגביעים, למרות שהם לא היו מתוקים כמו זה", אמר שרון ימר בחיוך, "אם יש רגע נכון לחזור לנצח, זה הרגע הזה. מול יריבה מהתחתית, בלי לתת לקבוצות האחרות לברוח. זה ייתן לנו הרבה אוויר. הראנו הרבה אופי חוץ מכדורגל, היה משחק מטורף ומאוד קשה מנטלית. בפלייאוף זו מלחמת עולם, לאף קבוצה לא יהיה יתרון ושם הכול יוכרע".

על מארק קוסטה שכבש שלושער, אמר מימר: "הבאנו אותו בשביל זה. עשינו ינואר טוב והבאנו שחקנים שמשדרגים אותנו. מארק תרם את מה שחלוץ צריך לתרום. אני מאוד מעריך אותו לא רק על הגולים, אלא על העבודה הקשה שהוא עושה - בזכותה באה לו הברכה".

ההונגרי עצמו אמר: "אני שמח. הכי חשוב זה שניצחנו משחק קשה. כולם נתנו 100 אחוז. אני כבשתי שלושער, אבל אולי במשחק הבא מישהו אחר יבקיע. העיקר זה המאמץ הקבוצתי. יש עוד שמונה משחקים ואני מאמין שאנחנו יכולים להישאר בליגה".

מארק קוסטה, שחקן בני ריינה. מאור אלקסלסי
מנצח ואופטימי. קוסטה/מאור אלקסלסי
שחקני ואנשי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
חגיגות ארוכות על כר הדשא. ריינה/מאור אלקסלסי

המאמן המפסיד, שלומי דורה, אמר: "גם למחצית השנייה יצאנו טוב. מעדנו באיזו טעות והיה פנדל לפני הסוף. אי אפשר להגיד שהשחקנים לא ניסו ולא רצו, או לא היו באנרגיות טובות. יכולנו לתת את השלישי, זה לא קרה, צריך להסתכל קדימה ולראות איפה כן מביאים נקודות. כל עוד יש סיכוי תירואטי - יש סיכוי. אנחנו לא אנשים שמרימים ידיים. צריך לנתח ולראות איך אפשר להוציא את הקבוצה מהבוץ".

הבלם ניסו קפילוטו: "תחשות מתסכלות, קשות. באנו היום וידענו שזה משחק סופר חשוב למועדון. הובלנו וזה לגיטימי שקבוצה שלא מנצחת הרבה זמן תלך אחורה ותרצה לשמור על התוצאה... העונה לא נגמרה כי יש עוד משחקים. ספגנו שערים מצחיקים שאנחנו לא אמורים לקבל. פעם ראשונה שאני חווה מאבקי הישרדות, אבל אני מאמין בקבוצה. היא חסרת ביטחון, אבל ניצחון אחד יוציא אותנו מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully