וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "כנעאן ימשיך לבעוט פנדלים, יש עלינו לחץ כיפי"

עודכן לאחרונה: 4.3.2023 / 21:00

מאמן מ.ס. אשדוד גיבה את הכוכב שלו אחרי שתי ההחמצות ("נעמוד מאחוריו בכל התקופות") וטען אחרי הפספוס מול סכנין: "היה לנו חוסר מזל גדול. יהיה קשה מאוד מול נתניה". רפואה: "כיוונו לפלייאוף העליון, צריך לשנות חשיבה"

מ.ס. אשדוד היתה יכולה לעשות הערב (שבת) צעד גדול אל עבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון, אך סיימה ב-1:1 ביתי עם בני סכנין, וגורלה יוכרע בשבוע הבא, במפגש מול מכבי נתניה. הכוכב הגדול מוחמד כנעאן החמיץ שני פנדלים (17, 80), אולם במקרה השני, היה שם רועי לוי כדי לאזן ולהעניק לרן בן שמעון נקודה חשובה. פביאן ספורקסלדה כבש ראשון לסכנין (31).

"מזל? היה לנו חוסר מזל גדול, במשך 90 דקות היינו עדיפים", סיכם רן בן שמעון. "אני מנסה להתרכז באנו, לא בכל האירועים שהיו מסביב. לא הצלחנו לייצר דינמיקה של משחק, זה היה מין אירוע מתגלגל. בהתחלה היו לנו מצבים קלים, אבל ספגנו שער במתפרצת והזנו את היריב בהרבה מאוד אנרגיות ורצון. אנחנו נתנו להם את זה. אחר כך מצאנו דרך לחזור, אבל זה חלק מהחיים. השחקנים מאוד רצו, זה משחק שלישי השבוע. היתה קצת פחות חדות בפעולות האחרונות, אבל בסדר גמור".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
"חלק מהחיים". בן שמעון/לירון מולדובן

על הפנדל השני שכנעאן החמיץ אמר המאמן: "לא אמרתי שבריהון צריך לבעוט, חמודי הוא בועט הפנדלים של הקבוצה. אם הוא מרגיש לא טוב יש לו את הזכות להעביר למי שהוא רוצה. חמודי לקח ואין בעיה, נעמוד מאחוריו בכל התקופות. זה בסדר. הוא ימשיך לבעוט פנדלים".

על המשחק מול נתניה בשבוע הבא אמר: "יש עלינו לחץ כיפי, אנחנו רוצים להשתייך לחבורת הצמרת. גם נתניה תהיה בלחץ. זה משחק שצריך לנצח ולהיות בפלייאוף, יהיה קשה מאוד אבל צריך לעשות את זה. לא הלך היום, ניסינו מאוד, וזה חלק מהחיים שלנו".

בצד השני, סכנין רחוקה כעת שש נקודות מהקו האדום. קובי רפואה סיכם: "אני רוצה אולי מהתוצאה אבל לא מהדרך. ידענו שאשדוד אולי נמצאת בכושר הכי טוב שיש, הם בכושר שיא, באנו עם חששות למשחק. לקחנו נקודה וצריך להמשיך. כמובן שכיוונו לפלייאוף העליון, אבל כל שבוע זה משתנה. מן הסתם נהיה בפלייאוף התחתון ונצטרך להישאר בליגה כמה שיותר מהר. צריך לשנות חשיבה. גם היום, באנו לשחק עם שלושה בלמים. התאמנו את עצמנו ליריב".

שוער בני סכנין גד עמוס. לירון מולדובן
"כולם מאוכזבים מאוד". עמוס/לירון מולדובן

גד עמוס הוסיף: "כשאתה חוטף גול רבע שעה לסיום זה מאוד מאכזב, זה נראה כאילו אנחנו מרוצים מהתיקו, אבל כולם מאוד מאוכזבים. חבל שלא נתנו את ה-0:2 וגמרנו את המשחק, אבל אנחנו מסתכלים הלאה. ברוך השם שלושת הפנדלים האחרונים מולי הלכו החוצה. אני לא חושב שהפנדל הראשון היום היה צודק, הוא פירק את לי את הרגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully