וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביעי ברציפות: הפועל ירושלים הביסה 68:80 את הפועל תל אביב

אחרי שהביסה את האדומים גם בגביע, הקבוצה של דז'קיץ' רשמה ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות והמשיכה את המומנטום האדיר. קרינגטון (18) והנקינס (17) בלטו מעל כולם

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

מי יעצור את הפועל ירושלים? מחזיקת הגביע הטרייה רשמה הערב (שבת) ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות כשהביסה את הפועל תל אביב באולמה 68:80 והעבירה עוד מסר למי שעוד היה צריך: את הקבוצה הזו צריך לספור גם במאבק האליפות. ירושלים, שהביסה את הפועל תל אביב גם בגביע בדרך לזכייה, כפתה את הסגנון שהיא אוהבת: משחק איטי יותר והגנת ברזל כמו שהיא אוהבת, כשהיא מונעת מהקבוצה של פרנקו לשטוף את הפרקט ולרוץ כמו שהיא אוהבת בניצחונות.

המחצית הראשונה היתה צמודה עם שליטה קלה של המארחת. אלא שאחרי ההפסקה ירושלים חזרה נחושה ונטלה את ההובלה בזכות הגנה חזקה מאוד על ג'ייקובן בראון ובר טימור ומשחק התקפה יעיל מאוד של שני שחקנים בעיקר: זאק הנקינס שחגג בצבע מול אונואקו וקאדין קרינגטון שצלף שתי שלשות גדולות במאני טיים ששברו את רוחם של המארחים. ג'יילן הורד (14) הוביל את המארחת, שקלעה 4 שלשות בלבד מ-20 ניסיונות לעומת 10 מ-28 של האורחים.

קאדין קרינגטון הפועל ירושלים. דני מרון
הכריע את המשחק עם שתי שלשות קלאץ'. קרינגטון/דני מרון

קלעו להפועל תל אביב: ג'יילן הורד 14, תומר גינת וג'ייקובן בראון 11, צ'ינאנו אונואקו 10 ו-8 ריבאונדים, קסבייר מנפורד 9, בר טימור 5 (0 מ-6 מחוץ לקשת), עידן זלמנסון וג'ורדן מקריי 4.

קלעו להפועל ירושלים: קאדין קרינגטון 18 (4 מ-8 מחוץ לקשת), זאק הנקינס 17 ו-13 ריבאונדים, עוז בלייזר ואור קורנליוס 9, נועם יעקב, איתי שגב וליוואי רנדולף 6, ברנדון בראון 5, מארק מייריס 4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זאק הנקינס הפועל ירושלים. דני מרון
מעל כולם. זאק הנקינס חוגג/דני מרון
מארקס מייריס, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
מחזיקת הגביע מחפשת ניצחון חוץ יוקרתי. מייריס/דני מרון

מהלך המשחק

האורחת פתחה טוב יותר, כשניצלה את האחוזים הרעים של הפועל תל אביב מחוץ לקשת, מצאה שוב ושוב את זאק הנקינס ועלתה ל-8:13. קסבייר מנפורד דאג להחזיר את המארחת לעניינים, עידן זלמנסון עלה היטב מהספסל ובסיום הרבע הראשון 15:19 להפועל תל אביב.

הפועל ירושלים המשיכה עם ההגנה המצוינת שלה גם ברבע השני ואיתי שגב נהנה מחופש בצבע כדי להעלות את האורחים ליתרון 21:24. אלא שכאן התעורר ג'ייקובן בראון עם שתי נקודות מהקו ואז שלשה שהחזירה את היתרון למארחת. הנדנדה נמשכה עם נקודות עונשין של קורנליוס, שהחטיא שלשה ותומר גינת צלף מנגד כדי להעלות את המארחים ל-28:30 כשאנחנו מתקרבים למחצית. מי ששבר את הבצורת עבור האורחים הוא נועם יעקב, שצלף שלשה. מנפורד ונועם יעקב קלעו מהעונשין והורידו את הקבוצות להפסקה ביתרון קטן של 32:34 להפועל תל אביב.

נועם יעקב הפועל ירושלים. דני מרון
נועם יעקב בפעולה/דני מרון

פתיחת הרבע השלישי הייתה שייכת כולה לירושלים, שהקשתה מאוד על המארחים לייצר נקודות ועשתה ריצת 2:11 עם שלשה של אור קורנליוס כדי לעלות ליתרון של 36:43. הפועל תל אביב ניסתה לחזור למשחק אבל הנקינס עשה ככל העולה על רוחו בצבע עם סלים קלים. אלא שהאדומים ממש לא הרימו ידיים וחזרו למשחק בזכות נקודות בצבע של אונואקו כששלשה של מקריי הורידה את הפיגור המקומי ל-51:50 בלבד. הנקינס, שוב הוא קלע וסחט עבירה והוריד את קבוצתו להפסקה לפני הרבע האחרון ביתרון 50:54.

שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס מול שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. דני מרון
חגג מול אונואקו בצבע. הנקינס/דני מרון

גם הרבע הרביעי היה בשליטת האורחים, ששמרו מצוין וטסו ל-59:67 מהיר עם שלשות של קרינגטון ובלייזר. הפועל תל אביב ניסתה לחזור למשחק, בר טימור חדר אבל נחסם וקרינגטון העניש עם שתי שלשות רצופות ששברו את המארחים והעלו את ירושלים ליתרון שיא של של 61:77 כשאנחנו קצת יותר מארבע דקות לסיום המשחק. עוז בלייזר צלף שלשה נוספת ובסיום: הפועל ירושלים מנצחת 68:80 גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully