וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב רוצה להתאושש על חשבון גליל עליון

4.3.2023 / 16:07

המחזור ה-18 בליגת העל: אחרי ההפסד למונאקו תארח החבורה של עודד קטש את הקבוצה המלהיבה מכפר בלום (18:00), ניבו וקולסון מחוץ לסגל. נס ציונה תצא למשחק חוץ בקרית אתא (19:20)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). מוליכת הטבלה מכבי תל אביב תרצה להתאושש מההפסד המאכזב למונאקו כשתארח את הפועל גליל עליון של ברק פלג (67:96 למכבי תל אביב בסיבוב הראשון). עירוני נס ציונה תצא למשחק חוץ נגד עירוני קרית אתא (70:93 לנס ציונה בסיבוב הראשון).

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן הפועל גלבוע גליל טרה מקלין. קובי אליהו
בסיבוב הקודם זה נגמר ב-29 הבדל למכבי/קובי אליהו

מכבי תל אביב - הפועל גליל עליון (18:00)

אחרי ההפסד למונאקו, ולפני שני משחקי יורוליג שעלולים לגמור את העונה האירופית שלהם, חוזרת מכבי תל אביב לליגה. הקבוצה של עודד קטש שואפת לשמור על המקום הראשון שלה עד לתום הסיבוב השני, כשהם יודעים שכל הפסד עשוי לעלות להם במקום זה, ולארח את הדרבי בבית העליון. בצוות המקצועי צפויים לשחק ברוטציה יותר ארוכה במשחק הקרוב נגד גליל עליון, קבוצה שמכבי נותנת לה הרבה מאוד כבוד. הצהובים יצאו במבצע לרגל חג הפורים וההערכה היא שקהל רב של ילדים ימלא את היכל מנורה. מכבי תל אביב רשמה למחר את לורנזו בראון, ג'יילן אדאמס, ג'רל מרטין, דארן היליארד וסולימן בריימו. ווידי בולדווין, ג'וש ניבו ובונזי קולסון נותרו מחוץ לסגל.

החבורה של ברק פלג מגיעה לישורת האחרונה של העונה הסדירה כשיש לה פער של שני משחקים על הפועל באר שבע ובני הרצליה, שתי הקבוצות שנמצאות בשלב זה מחוץ לבית העליון, אך למרות זאת בקבוצה סירבו לקבוע במהלך הפגרה כי הכרטיס שלהם לאירופה לעונה נוספת מונח בכיס. בגליל הפסידו בכל המשחקים למכבי תל אביב מאז חזרו לליגת העל בעונה שעברה, והם יודעים שיצטרכו לרשום הצגה מרשימה כדי לעצור את הרצף הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עידו דוידי, שחקן עירוני קרית אתא. לילך וייס רוזנברג
קרית אתא תמשיך לברוח? דוידי/לילך וייס רוזנברג

עירוני קרית אתא - עירוני נס ציונה (19:20)

הקבוצה של שרון אברהמי השיגה לפני הפגרה ניצחון משמעותי על הפועל אילת שנתן לה פער של שני משחקים וחצי מהמקום האחרון, אך למרות זאת במועדון יודעים שמשימת ההישארות רחוקה מלהינעל. בקרית אתא היו בשבועות הקודמים בכושר טוב, היו לא רחוקים מהפתעה על כמה מקבוצות הצמרת, והם ינסו להמשיך את המומנטום גם נגד נס ציונה, כשניצחון יפתח כבר פער שליריבות התחתית יהיה קשה לסגור.

החבורה של אלעד חסין יצאה גם היא לפגרה עם ניצחון חשוב, כשגברה על הפועל גלבוע/גליל בבית, וחזרה לשישייה הראשונה. לוח המשחקים של נס ציונה בחודש מרץ הוא עמוס במיוחד, כולל שני משחקים בשלב רבע גמר של הליגה הצפון אירופית, והם רוצים להגיע לשלבי ההכרעה של העונה בכושר טוב ולהתחיל את החודש ברגל ימין. נס ציונה קיימה משחק אימון בשבוע החולף נגד הפועל אילת וניצחה, כשהיא מובילה בהפרש משמעותי במחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully