וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אותו הלחץ מהסיבוב הקודם, אבל מכבי תל אביב שוב חייבת ניצחון

4.3.2023 / 12:30

אחרי שבמפגש הקודם הגיעו לטדי עם הגב אל התהום, הערב לצהובים מצפה אתגר אחר מול הפועל ירושלים: "זו כבר לא התקופה לאיבוד נקודות". דוידזאדה, ואן אובריים וחוזז מחוץ לסגל (19:30, ספורט4)

תקציר מגביע המדינה: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אחרי שני משחקים באצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה, מול סקציה נס ציונה בליגה ומול מכבי פתח תקוה בגביע המדינה, תחזור הערב (שבת, 19:30, ספורט4) מכבי תל אביב לאצטדיון בלומפילד ותנסה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת גם במשחק מול הפועל ירושלים.

בסיבוב הקודם מכבי תל אביב הגיעה למשחק בטדי עם הגב אל התהום, אחרי הפסד להפועל באר שבע בטרנר ותיקו ביתי רע מול נס ציונה. ולאדן איביץ' והשחקנים שלו איבדו אז חמש נקודות בשבוע והלחץ בקרית שלום היה בשיא לפני ההגעה לטדי. המאמן הסרבי ירה אז חופשי מול התקשורת והוציא את כל מה שהיה לו על הלב והיה נדמה שעוד רגע כל הפרויקט של העונה מתפוצץ.

מנגד, הקבוצה של זיו אריה הייתה אז בשיאה אחרי משחקים רבים טובים בסיבוב הראשון. המתח היה רב לפני ההתמודדות, אבל מכבי תל אביב ידעה לנצח 0:3 משערים של ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי ואייל גולסה. גם הערב מכבי תל אביב תעמוד בפני אתגר, שכן הפועל ירושלים רוצה להבטיח מקום בפלייאוף העליון וההתמודדות אמורה להיות צמודה.

אופיר דוידזאדה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הוחלט להשאירו מחוץ לסגל. דוידזאדה/אריאל שלום

אופיר דוידזאדה היה בספק למשחק בגלל הפציעה בגביע ביום רביעי ולבסוף הוחלט שהוא לא יהיה בסגל כדי לא לסכנו יתר על המידה. ליציע יחזרו יוריס ואן אובריים שפתח בגביע ומתן חוזז שנכנס כמחליף אחרי שדוידזאדה נפצע. משמעות הדבר שאייטור קראנקה צפוי לתת עדיפות למהלך של ארבעה בקו האחורי עם אנריק סבוריט כמגן שמאלי.

דור פרץ שהיה מוצהב בגביע, ניר ביטון שהיה זקוק למנוחה ואנדרה ז'ראלדש שהתאושש מפציעה, אמורים לשוב לסגל הערב וייתכן שיפתחו יחד אלא אם קראנקה יחליט להמשיך עם מאור קנדיל במקום המגן הימני הפורטוגלי. "ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון תהיה רעה", אמרו הבוקר במכבי תל אביב, "זו כבר לא תקופה לאיבוד נקודות וצריך לעשות את המקסימום בשני המשחקים שנשארו עד הפלייאוף". למכבי תל אביב מצפה במחזור הבא המשחק מול הפועל חיפה ואז ייצא לדרך הפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully