וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מדוניאנין הבקיע: הולנד המומה מ-0:13 שהשווה שיא של אייאקס

אקס מכבי תל אביב כבש שער אחד בניצחון ההיסטורי של זוולה על דן בוש בליגת המשנה. שחקן המפסידה: "לא ראויים לכדורגל מקצועני"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

לא בכל יום ולא בכל שנה אנו רואים משחק שמסתיים בתוצאה 0:13, אך אמש (שישי) זה קרה בליגת המשנה בהולנד כשהמוליכה זוולה הוציאה את העצבים על דן בוש אחרי שני הפסדים. בכך השוותה זוולה את השיא לניצחון הגבוה בהיסטוריה של הכדורגל ההולנדי, וכעת היא חולקת את השיא עם אייאקס שהביסה את ונלו בתוצאה זהה ב-2020. מדובר גם בניצחון הגבוה ביותר בתולדות ליגת המשנה במדינה, לפני ה-1:12 של ספרטה רוטרדם על אלמרה סיטי ב-2010.

המארחת הוליכה 0:7 כבר אחרי 31 דקות, כאשר מי שלהט יותר מכולם היה אפוסטולוס וליוס שהבקיע שלושער עד הדקה ה-12 וסיים עם רביעייה. אגב, את השער שקבע 0:4 כבר בדקה ה-14 כבש לא אחר מאשר אקס מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין. הבוסני בן ה-37 פינה את מקומו בהפסקה כחלק מחילוף משולש, כאשר אחד מאותם המחליפים, לנארט טיי, כבש שלושער משלו בפחות מחצי שעה על הדשא.

שבעה כובשים שונים לקחו חלק בחגיגה של המארחת, אך את המאמן דירק סחרודר עניינה רק השורה התחתונה: "הדבר הכי חשוב זה שלוש נקודות, במיוחד אחרי שני הפסדים. שיאים הם לספרים, אני רק רוצה לנצח בכל שבוע ומעדיף שזה יקרה עם כדורגל יפה". וליוס שכבש רביעייה סיכם את הערב הפורה בקריירה שלו: "מעולם לא הבקעתי ארבעה שערים במשחק אחד. הכל היה קסום - המשחק, האווירה, החיבור עם הקהל".

ומה עם הצד המפסיד? דן בוש מדורגת במקום ה-18 מתוך 20, ובמחזור הבא תפגוש את ונלו, שכאמור יודעת גם כן כיצד מרגיש הפסד 13:0. "זו ההשפלה הכי גדולה בקריירה שלי", אמר שחקן הקבוצה דני ורביק, "החסרנו חמישה או שישה שחקנים ומיד התברר שאנחנו לא ראויים יותר לשחק כדורגל מקצועני. זה היה רע מההתחלה".

המאמן ג'ק דה חייר הוסיף: "מעולם לא חוייתי דבר כזה, מהדקה הראשונה כל כדור עף פנימה, אי אפשר היה לעצור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully