וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הוכתר לשחקן החודש, אל נאסר ניצחה 1:3 אחרי מהפך מטורף

הפעם הפורטוגלי לא הבקיע, אך קבוצתו כבשה בדקות 93, 102 ו-105 מול נועלת הטבלה אל בטין, ושמרה על פסגת הליגה הסעודית לפני משחק העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

בערב שהתחיל בקבלת פרס השחקן המצטיין לחודש פברואר בליגה הסעודית, כריסטיאנו רונאלדו לא היה רחוק מספיגת הפסד הליגה הראשון שלו במדי אל נאסר. נועלת הטבלה אל בטין הייתה כפסע מסנסציה גדולה הערב (שישי), כשהובילה 0:1 עד הדקה ה-93, אלא שקבוצתו של הפורטוגלי עשתה מהפך עמוק בתוך תוספת הזמן ויצאה ניצחון 1:3 חשוב.

רונאלדו נעצר אחרי שבארבעה משחקים בחודש שעבר היה מעורב ב-10 שערים, עם 8 כיבושים ו-2 בישולים, אולם אל נאסר השיגה ניצחון רביעי ברציפות ושמרה על מרחק של שתי נקודות מאל איתיחאד בפסגה, כל זאת שישה ימים בלבד לפני משחק העונה שאותו תארח המדורגת שנייה במסגרת המחזור ה-20 בליגה הסעודית.

עבדלרחמן גריב השווה בדקה ה-93, מוחמד אל פתיל קבע מהפך דרמטי במיוחד בדקה ה-102 וגריב הוסיף בישול למוחמד מראן, שקבע בדקה ה-105 את תוצאת הסיום.

לרונאלדו הייתה הזדמנות ענקית לכבוש בדקה ה-34, כאשר חלף על פני השוער בכדרור וניסה לגלגל לרשת החשופה מאזור הפינה השמאלית של הרחבה, אך שחקן הגנה יריב הרחיק את הכדור מקו השער ומנע מרונאלדו להחזיר את אל נאסר מפיגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully