וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון והפועל ראשל"צ זועמים: "כל שבוע מגיע שופט ולוקח נקודות"

בעיר היין טענו לעבירה על השוער בשער השוויון של אום אל פאחם, הבלם תקף את איגוד השופטים באינסטגרם: "לא פעם ולא פעמיים. נמאס כבר!"

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

כעס גדול והמון תסכול מציפים את הפועל ראשון לציון בתום המשחק מול הפועל אום אל פאחם במסגרת המחזור ה-28 בליגה הלאומית היום (שישי). התיקו הביתי 1:1 הותיר את הקבוצה מעיר היין עם שבעה משחקים רצופים בלי ניצחון, ולאחר שהכתומים המשיכו להסתבך בתחתית הטבלה, הבלם עומרי לוזון סימן את השופטים כאחראיים לכך שלא כל שלוש הנקודות נשארו באצטדיון הסופרלנד.

לוזון העלה לסטורי אמוג'יס של בחילה ופרצוף מקיא בצמוד למילים "איגוד השופטים", וכתב: "קבוצת כדורגל עובדת קשה כל השבוע, באה למשחק מוכנה, מובילה, ומגיע שופט ובוחר לקחת לה נקודות. זה לא פעם ולא פעמיים, פשוט כל שבוע מגיע שופט אחר ומכריע משחק. נמאס כבר!!!".

הסטורי של עומרי לוזון, שחקן הפועל ראשון לציון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עומרי לוזון/צילום מסך, אינסטגרם
עמיר נוסבאום מאמן הפועל ראשון לציון. מאור אלקסלסי
משחק שביעי רצוף בלי ניצחון. עמיר נוסבאום, מאמן הפועל ראשון לציון/מאור אלקסלסי

עיקר הטענות של הפועל ראשון לציון כלפי השופט אביב אמדורסקי, שניהל את ההתמודדות, היו על כך שבמהלך שהסתיים בשער השוויון של קובי מור לזכות אום אל פאחם, אחד משחקני הקבוצה האורחת פגע בשוער דור חברון והפריע לו להרחיק את הכדור. בנוסף טענו הכתומים כי זמן קצר לפני שער היתרון שכבש לזכותם מוחמד במבה, על החלוץ בוצעה עבירה ברחבה שהצדיקה שריקה לפנדל לטובת ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully