וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: הפועל ירושלים תמשיך במומנטום על חשבון הפועל תל אביב?

3.3.2023 / 17:35

מחזור ה-18 בליגת העל (19:20): מחזיקת הגביע של אלכסנדר דז'יקיץ' תתארח בהיכל שלמה אצל הקבוצה של דני פרנקו, שמציג את בר טימור בכושר הטוב ביותר בקריירה ולא רשם את טוקוטו

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל כדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:20) כשהפועל תל אביב תארח את הפועל ירושלים לקרב צמרת מסקרן. הקבוצה של דני פרנקו ניצחה בסיבוב הראשון בארנה, אלא שירושלים הגיבה בצורה מרשימה וניצחה ברבע גמר גביע המדינה בהיכל שלמה.

הפועל תל אביב חוזרת אחרי פגרה בת שבועיים במהלכה יצאו רוב השחקנים הזרים לביתם, והשחקנים הישראלים של הקבוצה שיחקו עם נבחרת ישראל בשני משחקי קמפיין מוקדמות גביע העולם. ג'ייקובן בראון, שעזב את ישראל עוד לפני המשחק האחרון ערב הפגרה נגד הפועל באר שבע, חזר בתחילת השבוע לישראל והצטרף לאימונים, כשבהפועל תל אביב מעריכים מאוד את העובדה שחזר ארצה על אף שנמצא במצב אישי לא פשוט. מנגד, מי שנמצא בכושר אישי מצוין הוא בר טימור, שהצטיין בניצחון בבאר שבע וכן בשני משחקי נבחרת ישראל. ג'יי פי טוקוטו הוא הזר שלא נרשם בסגל.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בכושר מצוין. בר טימור/ברני ארדוב

דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו חוזרים סוף סוף לליגה מפגרה שהרגישה כמו נצח. מעשית נפגשנו ביום רביעי והיה כיף לראות שוב את כולם יחד. אני גאה ולא מופתע מהישראלים שלנו שעשו עבודה נהדרת בנבחרת בזמן שהזרים טסו לפגוש את משפחותיהם. זה הזמן של כולנו להתלכד מחדש ולערוך מקצה שיפורים לקראת הישורת האחרונה האחרונה של העונה. משחקים ראשונים בחזרה מהפגרה הם תמיד בחזקת סימן שאלה, וכבר מהמשחק נגד ירושלים המטרה היא להמשיך ולבסס את עצמנו בצמרת הטבלה לקראת משחקי ההכרעה בליגה ובאירופה ובנוסף לשמור את הדרייב אין כמגרש שמבחינתנו הכי כיף לשחק בו בליגה".

תומר גינת הוסיף: "מרגש לחזור מהפגרה הביתה למשחק גדול, משחק שתמיד יש בו אווירה חמה. אנחנו צריכים את הניצחון כדי לשמור על מקומנו בצמרת לקראת הבית העליון, ובשביל להשיג אותו נהיה חייבים להגיע, לשחק נכון מהשנייה הראשונה ולהתמודד עם האגרסיביות של ירושלים".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

הקבוצה החמה בליגה, הפועל ירושלים, רוצה להמשיך במומנטום שלה ערב הפגרה על חשבון הפועל תל אביב. במהלך הפגרה האריכו בירושלים את חוזהו של אלכסנדר דז'יקיץ' בשנה נוספת עם אופצייה לעונה שלישית, ובקבוצה מרגישים מוכנים לקראת המשך המאבקים בליגה ובאירופה, שיגיעו השבוע לשיאם עם שני משחקים גדולים. בירושלים היו מרוצים מאוד מההשתלבות של נועם יעקב במשחקי הנבחרת בשבוע החולף, והגארד צפוי להמשיך לקבל את ההזדמנות שלו גם במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully