וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ייצא מהטופ 10 לראשונה מ-2005: "נס שנשארתי שם כ"כ הרבה זמן"

השור ממאיורקה יישאר מחוץ לעשירייה הראשונה אחרי 912 שבועות, ויודע: "עם הפציעות שעברתי, זה הישג מדהים". הבעיה: הפציעה הנוכחית מסובכת ולא תאפשר לו לחזור לטופ בקרוב

תקציר: רפאל נדאל - קספר רוד (טורניר גמר הסבב)/ספורט1

אחרי 6,358 ימים, הרצף של רפאל נדאל נגמר. הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי ניצחון של טיילור פריץ בטורניר אקפולקו, הובטח סופית שהשור ממאיורקה יישאר מחוץ לטופ 10 בדירוג העולמי לראשונה מאז אפריל 2005. נדאל נשאר בסך הכל 912 שבועות ברצף בעשירייה הראשונה - שיא כל הזמנים.

"תמיד עדיף להיות בטופ 10, אבל לפעמים צריך לקבל את הדברים כמו שהם. למען האמת, עם כל הפציעות שעברתי, זה נס שנשארתי שם במשך כל כך הרבה זמן", אמר נדאל בתגובה. "עברתי הרבה פציעות מאתגרות בתקופה האחרונה. צלע שבורה, שני קרעים, בעיות בקרסול. אחרי שנה כזאת, ברור שהגוף נשחק ומתעייף".

רפאל נדאל. MANAN VATSYAYANA, GettyImages
התחלה של הסוף? נדאל/GettyImages, MANAN VATSYAYANA

פליקס אוז'ה עליאסים והוברט הורקאץ' יעקפו את נדאל בדירוג וייכנסו על חשבונו לעשירייה המובילה בעולם, אבל עדיין לא ברור מתי בכלל נדאל ישוב למגרשים ויקבל את ההזדמנות לחזור למקומו הטבעי. הפציעה הנוכחית ממנה הוא סובל, הולכת ומסתבכת ותאריך החזרה עדיין לא רחוק מלהיות וודאי או ברור. "אנחנו בוחנים את הפציעה הזו שבוע אחרי שבוע", אומר נדאל. "הנזק שגרמתי לעצמי באליפות אוסטרליה היה גדול מאוד, כנראה. יש לי קרע גדול בשריר, במיקום בעייתי מאוד. אני מקווה שאצליח לחזור כמה שיותר מהר. לא יודע אם אחזור במונטה קרלו, ברצלונה או מדריד - אבל אני יודע שאני רוצה לחזור, וזה יקרה כשאהיה מוכן לכך".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully