וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה נכנס למהלכי הלילה וקיבל מסר מעודד מהמאמן: "יש לו חלק עצום"

דווקא בעיצומו של הרצף ההתקפי הבעייתי, אנסלד ג'וניור מפרגן: "הוא בטוח בתפקיד החדש שלו ומאפשר למשחק להגיע אליו, כיף לראות את זה". המסירה היומרנית שלו לגאפורד הפכה ל"דאנק משוגע", והוא היה שותף גם ל"מהלך המביך של הלילה"

דווקא בעיצומה של תקופה קצת פחות טובה מבחינה אישית, דני אבדיה מקבל הכרה וכבוד. הפורוורד הישראלי חזר הלילה (בין חמישי לשישי) לספסל במשחק של וושינגטון נגד טורונטו, קיבל 28 דקות והסתפק ב-6 נקודות באחוזים לא טובים (2 מ-7 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש), אבל דווקא עכשיו, אחרי שלושה משחקים רצופים עם מספר חד ספרתי בטור הנקודות, מאמן וושינגטון אופטימי מתמיד.

"דני קצת התקשה מבחינה התקפית, אבל הוא שוב עזר מאוד בריבאונד, ויש לו חלק חשוב בניצחון הזה", אמר ווס אנסלד ג'וניור בסיום. לדבריו של אנסלד ג'וניור, יש שיפור מנטלי משמעותי אצל אבדיה בתקופה האחרונה. "הוא פחות לחוץ, ויותר בטוח בעצמו. בשלבים מוקדמים יותר העונה הרגשתי שהוא נלחם על הדקות שלו ומנסה להשפיע על המשחק מיד כשהוא עולה לפרקט, הוא ניסה לגרום לדברים לקרות. עכשיו הוא מאפשר למשחק להגיע אליו. משהו נפתר אצלו. הוא מבין שיש לו תפקיד מסוים, והוא מרגיש בטוח בתפקיד הזה. זה עוזר לו להצטיין".

שחקני וושינגטון וויזארדס קריסטאפס פורזינגיס, דני אבדיה. רויטרס
מתקשה? "הוא יותר ויותרבטוח בעצמו". אבדיה עם פורזינגיס, הלילה/רויטרס

אבדיה היה מעורב באחד המהלכים הכי יפים במשחק, כשהוביל מתפרצת ברבע השני שבסיומה חילק אסיסט לאלי הופ של דניאל גאפורד. המסירה של אבדיה שהייתה גבוהה במיוחד, דרשה מגאפורד לקפוץ גבוה מאוד לפני הדאנק, וגרמה לעיתונאים שמסקרים את וושינגטון להיזכר בציטוט שהסנטר האתלטי סיפק לפני מספר חודשים, כשאמר שמבחינתו "אפשר למסור לי לירח". "גאפורד ביקש, ואבדיה ציית", כתבו בארצות הברית - והדאנק המרשים הגיע למצעד המהלכים היפים של הלילה, ונבחר במקום הרביעי.

"דני שאל אותי בחדר ההלבשה אם המסירה שלו הייתה גבוהה מדי, אמרתי לו שהיא הייתה מושלמת", סיפר גאפורד. "אני תמיד אוהב לתפוס את הכדור ביד אחת ולהטביע, אני אוהב שבוחנים את האתלטיות שלי. אני מפתיע את עצמי לפעמים. הדאנקים שלי נראים לי יותר ויותר משוגעים. זה היה עוד אחד מהדאנקים המשוגעים שהיו לי לאורך הקריירה".

דניאל גאפורד, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
"גאפורד ביקש, דני ציית"/רויטרס

אגב, אבדיה היה שותף גם למה שהוגדר בארצות הברית כ"רגע המביך של הלילה", כשבמשך מספר התקפות רצופות וושינגטון וטורונטו החטיאו שוב ושוב, בקומדיה של טעויות. אבדיה דווקא היה נקודת אור ברגעים המשעשעים, עם שתי מסירות טובות שהוציאו לדרך מתפרצות שלצערו הסתיימו בהחטאות משונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully