וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשירות של דוידזאדה תשפיע על המערך. גיאגון ופרץ אמורים לפתוח

המגן השמאלי שנפצע בגביע עדיין בספק למשחק מול הפועל ירושלים (שבת, 19:30, ספורט4), קראנקה שוקל לחזור לשלושה בלמים. ז'ראלדש צפוי לחזור להרכב, כמו גם זהבי ויובאנוביץ'. האורחת בטוחה ביכולתה לחזור מבלומפילד עם נקודות, רביבו ושלום ימשיכו ב-11

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי ההתאוששות בליגה והחזרה למירוץ האליפות, מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה למעוד מחר מול הפועל ירושלים בבלומפילד. מצב הרוח במועדון בעלייה וגם החזרה לרטרו תלבושת עונת האליפות מ-1978/9 מוסיפה לדריכות. אייטור קראנקה שוב מתלבט לגבי המערך שלו ועשוי לחזור לשלושה בלמים אחרי שבגביע המדינה שלשום שיחק בקו של ארבעה.

אופיר דוידזאדה שהרגיש מעט את השריר והוחלף בשל כך, נמצא עדיין בספק והכשירות שלו תקבע הרבה לגבי המערך איתו יעלה הבאסקי. מהצד השני אנדרה ז'ראלדש נח במכוון שלשום והוא עשוי לחזור להרכב. ערן זהבי שנכנס כמחליף בגביע וג'ורג'ה יובאנוביץ' שנותר על הספסל יחזרו להרכב. גם דור פרץ ופארפה גיאגון אמורים לעלות ב-11.

"ראינו את הפועל ירושלים עושה צרות להפועל באר שבע לא מזמן והיא גם הקשתה על מכבי חיפה", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "זו קבוצה מאוד מאומנת שתבוא להילחם על המטרה שלה להיות בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים מהדקה הראשונה ולא לאבד נקודות".

פארפה גיאגון שחקן מכבי תל אביב מול ניסו קפילוטו שחקן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
יחזור ל-11? גיאגון/אריאל שלום

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים מלאת ביטחון ואמונה שתצליח הוציא לפחות נקודה בבלומפילד: "ההכנות רגילות, באים ללחוץ, להניע, לשחק כדורגל ולהגיע למצבים, אנחנו לא יודעים אחרת", אמרו במועדון לקראת המפגש.

לקראת המשחק אמר גיא בדש: "יצאנו מאוכזבים מהמשחק ביום ראשון כי פקששנו בדקות האחרונות, אבל יש לנו עכשיו הזדמנות לקחת נקודות. כולנו צריכים להיות בשיא ולתת משחק גדול, זה מה שאנחנו הולכים לעשות".

המאמן זיו אריה הוסיף: "זה אחד המשחקים הכי קשים שיש, אנחנו יודעים מה זה מכבי תל אביב בבלומפילד, אבל הפועל ירושלים, כהרגלה, תגיע מוכנה".

בצד המקצועי, זיו אריה צפוי להמשיך עם רוי רביבו והראל שלום יחד בהרכב, בעמדות המגן והכנף השמאלי כאשר בקישור ישנה התלבטות בין אווקה אשטה לנדב נידם, כאשר גם עמית גלזר תורגל על חשבון מלמוד בחלק מהאימונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל ירושלים הראל שלום, רוי רביבו. ברני ארדוב
ימשיכו יחד בהרכב. רביבו ושלום/ברני ארדוב

טריוויה

* זה יהיה מפגש ליגה רביעי בין הקבוצות מאז עלייתה של הפועל ירושלים, ובכל פעם הופיעה מכבי תל אביב עם מאמן אחר. פטריק ואן לוון ניצח 0:1, מלאדן קרסטאיץ' ניצח 1:3, ולאדן איביץ' ניצח 0:3. מה יעשה אייטור קראנקה?

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב במסגרת הליגה היה באוקטובר 1998, אז שלומי דנינו (86) וויקטור פאצ'ה (88) השלימו מהפך דרמטי בטדי וקבעו 2:3. עוזר המאמן גולן חרמון פתח אז בהרכב.

* מכבי תל אביב סופרת 26 משחקי בית רצופים ללא הפסד בליגת העל, מאז שמ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 בבלומפילד באוקטובר 2021. הרצף של הצהובים כולל 17 ניצחונות ותשע תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב היא אחת משלוש קבוצות שלא ביצעו מהפך העונה בליגה (לצד קרית שמונה והפועל חיפה). היו שישה מקרים בהם נקלעה לפיגור, בשלושה הפסידה ובשלושה הוציאה נקודה.

* הפועל ירושלים ללא ניצחון בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל ספגה שמונה שערים בלבד כאורחת - רק הפועל באר שבע ספגה פחות (שבעה שערים).

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 22309

משחקי המחזור ה-25:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:30: מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully