וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגיס התאושש וצפוי לפתוח באשדוד, התלבטות במערך אצל סכנין

החלוץ שנמצא בכושר מצוין מיועד ל-11 של בן שמעון (שבת, 18:30), אקולטסה יודח. תכונה מיוחדת בעיר: בקבוצה מצפים ליותר מ-2,000 אוהדים. האורחת תנסה לעשות צעד אל עבר הישארות ופלייאוף תחתון רגוע. תאג'י ישוב להרכב, רפואה שוקל לעבור לשלושה בלמים

תקציר: בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד נמצאת במומנטום נהדר והיא תרצה להמשיך אותו מחר במשחק הבית מול בני סכנין כדי להיות חזק במירוץ על הכרטיס לפלייאוף העליון. הניצחונות על מכבי חיפה והפועל תל אביב בליגה וההעפלה השבוע לחצי גמר גביע המדינה, מחזקים את התחושה שהקבוצה צריכה ללחוץ חזק על הדוושה, לנצח מחר ובמחזור הבא ולהבטיח מקום בין שש הראשונות. בעיר מורגשת תכונה מיוחדת ואחרי שביום שלישי מול הפועל פתח תקווה, היו 2,000 אוהדים ביציעי הבית, מחר מצפים אפילו להגדיל את הכמות ולשם כך נשלחו שחקנים לבתי ספר בעיר וחילקו הזמנות זוגיות לתלמידים ולהוריהם.

במישור המקצועי, הקבוצה צפויה להמשיך לשחק בקו של ארבעה בהגנה כאשר את טום בן זקן המורחק יחליף זוהר זסנו בעמדת המגן הימני. גיל כהן אמור לשוב להרכב אבל לא ברור אם כמגן שמאלי במקום דויד קופרמן או כקשר אחורי. אלטון אקולטסה שפתח בגביע ושיחק רע, יודח מההרכב. זקאריה מוגיס שנמצא בכושר הבקעה פנטסטי, החלים מהפגיעה ברגלו ואמור לפתוח.

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "אנחנו במצב טוב מנטלית ואנחנו רוצים לאושש את השחקנים פיזית אחרי הגביע כדי להגיע למשחק ולעבור אותו טוב. למשחק הזה יש חשיבות עצומה ואני משוכנע שנראה שוב קהל גדול שלנו. זה משחק על מטרה מאוד גדולה שסימנו העונה. נבוא מוכנים ואני מקווה שנעמוד בזה".

אוהדי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אווירה שונה בעיר. אוהדי אשדוד/לירון מולדובן

בני סכנין

קובי רפואה עדיין מתלבט באיזה מערך לעלות במשחק מול אשדוד. בסכנין רוצים, למרות הידיעה שלא יהיו בפלייאוף העליון, לצבור מהר מאוד את כמות הנקודות שתבטיח להם הישארות וזאת כדי לא להסתבך במאבקי ההישרדות. המאמן מתלבט האם לפתוח עם קו של ארבעה שחקנים בהגנה או שמא לעבור למערך של שלושה בלמים. בסכנין יחסרו את איאהב גנאים המורחק וכן את יובל אשכנזי הפצוע שרק חזר למגרשים וכבר ייעדר מספר שבועות נוספים. אם רפואה יחליט לפתוח במערך הרגיל של ארבעה שחקני הגנה רועי שוקרני צפוי לחזור להרכב, כאשר סאהר תאג'י יוצב בקישור במקום גנאים.

"אנחנו עדיין צריכים לשחק גם בשביל הכבוד שלנו ושל המועדון וגם כדי לא להסתבך בתחתית", אמר שחקן בסכנין לפני משחק החוץ הקריטי. "ברור שהאווירה היא לא טובה, כי חשבנו שאנחנו ראויים ורצינו להגיע לפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בני סכנין אנטה פוליץ'. קובי אליהו
מאוכזבים להיות מחוץ לפלייאוף העליון, אך יש מטרות נוספות. פוליץ'/קובי אליהו

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-45 בין הקבוצות בליגת העל, כשהמאזן עד כה שוויוני: 16:16 בניצחונות לצד 12 תוצאות תיקו.

* מ.ס. אשדוד תנסה להשלים לראשונה העונה רצף של שלושה ניצחונות ליגה. בעונה שעברה עשתה את זה פעם אחת (נובמבר-דצמבר 2021).

* סכנין השיגה ארבעה מששת ניצחונות הליגה שלה העונה במשחקי חוץ, ובארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה לא הפסידה (שלוש תוצאות תיקו וניצחון).

* רן בן שמעון עדיין לא ניצח את קובי רפואה במפגשים ביניהם על הקווים. רפואה ניצח שלוש פעמים ועוד ארבעה משחקים לא הוכרעו.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: אשדוד
קהל: 2152

משחקי המחזור ה-25:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:30: מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully