וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה שואפת לעקביות, מכבי נתניה תחלק את העומס

ללא שכר המוצהב, דראפיץ' ושחקניו רוצים לייצר מומנטום חיובי ולהתרחק מאחת היריבות לתחתית. רוטציה צפויה בהרכב היהלומים (שבת, 15:00, ספורט3)

תקציר: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

עירוני קרית שמונה

בקבוצה הצפונית רוצים לייצר מומנטום חיובי אחרי שניצחו את בני סכנין במחזור הקודם, והמאמן סלובודן דראפיץ' ביקש משחקניו להפגין את אותה נחישות ולשמור על קצב המשחק מהמחצית הראשונה במשחק ההוא.

בקרית שמונה יודעים כי לאור העובדה שבני ריינה וסקציה נס ציונה פוגשות זו את זו, ניצחון שלהם על נתניה (שבת, 15:00, ספורט3) ירחיק אותם לפחות מאחת מהיריבות הישירות בקרב על ההישרדות בליגה.

דראפיץ' יחסר את מוחמד שכר המוצהב, שנחשב לאחד משני הכוכבים הגדולים בקבוצה, ובקרית שמונה מקווים שהיעדרותו לא תפגע משמעותית בהתקפה. "משחק אחד לא אומר כלום, החוכמה היא להיות יציבים", אמר גורם במועדון, "מכבי נתניה במומנטום הכי טוב בליגה, אבל אנחנו לא מגיעים להתבטל".

שחקן עירוני קרית שמונה, מוחמד שכר. מאור אלקסלסי
עירוני קרית שמונה תקווה להסתדר בלי מוחמד שכר/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

עם חמישה ניצחונות ליגה רצופים, ועוד אחד בגביע אצל מכבי חיפה שהבטיח לה מקום בחצי הגמר, אין ספק שמכבי נתניה נמצאת במומנטום הכי טוב מבין כל קבוצות ליגת העל. מיד בתום האימון הבוקר (שישי) יצאה הקבוצה למלון בכפר גלעדי כדי להתכונן למשחק. היהלומים בעמדה מצוינת להעפלה לפלייאוף העליון וזקוקים רק לנקודה אחת כשנותרו שני משחקים עד סוף העונה הסדירה.

לאור העובדה שמדובר במשחק השלישי בשמונה ימים ורבע הגמר בחיפה הוכרע בהארכה, בצוות המקצועי מתכננים רוטציה רחבה בהרכב. מספר שחקנים בכירים, דוגמת פטריק טוומאסי, בוריס אנו ועומרי גנדלמן, צפויים לרדת לספסל, כשגם הבלם פלאמן גלאבוב שסיים את המשחק בחיפה עם מתיחה ברגלו וכאבים בברך, לא צפוי לפתוח וייתכן שאף יישאר מחוץ לסגל.

"חשוב לנו להמשיך באותה הדרך, אנחנו מאוד רוצים להשלים את המשהיא העפלה לפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה. "כולם כאן השקיעו מאמץ אדיר במשחק בחיפה, וביומיים האחרונים עסקנו גם בלאושש את הקבוצה אחרי 120 דקות מתישות. יש כאן סגל רחב ואנחנו סומכים על כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי נתניה חוגגים עם פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
עברו שבוע אינטנסיבי. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-31 מפגשים בליגת העל: 12:13 לעירוני קרית שמונה בניצחונות ועוד שש תוצאות תיקו.

* מכבי נתניה ניצחה 0:1 בסיבוב הראשון ותוכל להשלים דאבל עונתי שלישי בהיסטוריה שלה מול קרית שמונה. היא ניצחה אותה פעמיים במהלך הליגה הסדירה ב-2008/09 וגם ב-2017/18.

* נתניה לא הפסידה בתשעת המחזורים האחרונים ונמצאת ברצף של חמישה ניצחונות ליגה, לראשונה מאז האליפות החמישית והאחרונה ב-1982/83. שיא המועדון עומד על שמונה ניצחונות רצופים (1970/71, האליפות הראשונה).

* עירוני קרית שמונה היא היחידה מבין 62 הקבוצות בשלוש הליגות הבכירות שלא ניצחה בבית העונה. במאזנה שמונה תוצאות תיקו וארבעה הפסדים כמארחת.

* פטריק טוומאסי מצא את הרשת בששת המשחקים האחרונים של מכבי נתניה (ליגה וגביע) ובכך שבר את שיאו האישי מימיו באסטנה, במדיה הבקיע בחמישה משחקים רצופים (ליגה ומוקדמות ליגת האלופות) ביולי 2017. עוד לפני כן עשה את זה רק בחמישה משחקי ליגה (ספטמבר-נובמבר 2013).

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 2314

משחקי המחזור ה-25:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:30: מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully