וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נצליח להתמודד עם הסרב שלהם, נוכל להיות חזק במשחק"

גל גלילי, מאמן מכבי תל אביב בכדורעף, התראיין ב-103FM לקראת גמר גביע האתגר נגד אולימפיאקוס ביום ראשון: "יש ביקוש של מאות, אם לא אלפים שמבקשים כרטיסים"

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

האיומים לא להופיע למשחק כבר הוסרו ומכבי תל אביב מאיצה את הכנותיה לקראת המפגש ההיסטורי ביום ראשון נגד אולימפיאקוס בגמר גביע האתגר בכדורעף. מכבי תל אביב תזכה לתמיכה של כ-3,000 אוהדים במשחק שהועבר לאולם הדרייב אין בתל אביב וכל הכרטיסים שהוצאו אזלו תוך דקות ספורות.

המאמן גל גלילי התראיין הערב (חמישי) ב-103FM וסיפר בתכנית הספורט לרון קופמן ויוני הללי: "אולימפיאקוס קבוצה חזקה, עם התקציב הכי גבוה במפעל, גם בליגה היוונית היא מובילה, יש שם מאמן מעוטר, שמות גדולים בכדורעף האירופאי, כל השחקנים עם מדליות באליפויות אירופה, אליפויות עולם אפילו, אולימפיאדה יש".

עם זאת, טען שאין בכוונת מכבי תל אביב לחשוב שהיא לא מסוגלת להפתיע ולזכות: "אני חושב שעם כל זה שאולימפיאקוס קבוצה באמת חזקה, אם נצליח להתמודד מול הסרב שלהם, אני חושב שנוכל להיות חזק במשחק. זו בעצם סדרה של שני משחקים. אם יש שוויון בנקודות, אז הולכים למערכת זהב עד 15 נקודות מיד בסוף המשחק השני שבעצם מכריע את הכל ההתמודדות".

על כך שהכרטיסים אזלו תוך דקות אמר: "הולך להיות מפוצץ. יש ביקוש של מאות, אם לא אלפים שמבקשים כרטיסים. אנחנו מרגישים משהו חדש וטוב עם כל מה שקורה מסביב, מאוד היינו רוצים שתהיה גם המשכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully