וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר גם את הורקאץ': דג'וקוביץ' העפיל לחצי גמר טורניר דובאי

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 22:21

המדורג 1 בעולם נותר מושלם ב-2023 כשדילג 2:6, 5:7 מעל הפולני, מדבדב יהיה יריבו הבא. זברב ורובלב ייפגשו על הכרטיס הנוסף לגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

גם המדורג חמישי בטורניר דובאי, הוברט הורקאץ', לא הצליח לעצור את הדהרה של נובאק דג'וקוביץ' שעלה הערב (חמישי) לחצי הגמר בתחרות, אחרי ניצחון 3:6, 5:7 על הפולני. המדורג 1 בעולם לא אפשר ליריבו אפילו הזדמנות שבירה אחת, ואחרי שהורקאץ' הציל ארבע נקודות שבירה במצב של 5:5 במערכה השנייה, הסרבי השיג את היתרון לו היה זקוק כדי להכריע את ההתמודדות.

דג'וקוביץ', שלפני טורניר דובאי לא התחרה מאז זכייתו באליפות אוסטרליה הפתוחה בפעם ה-10 בקריירה, שיפר את מאזנו המושלם ב-2023 ל-15 ניצחונות ואפס הפסדים - פתיחת השנה הרביעית בטיבה בקריירה שלו, וכעת רחוק שני ניצחונות מתואר שישי בדובאי ו-94 בקריירה, שבעזרתו יוכל להשתוות לאיבן לנדל כטניסאי השלישי הכי מעוטר בעידן הפתוח.

השיא המדהים של דג'וקוביץ'

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
עוד ניצחון קליל. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

יריבו של דג'וקוביץ' בחצי הגמר יהיה דניל מדבדב, המדורג שביעי בעולם ששעה קלה לאחר מכן גבר 3:6, 2:6 על בורנה צ'וריץ' הקרואטי (20). מדבדב ניצח תוך שעה ו-22 דקות במשחק בו שלט מן הפתיחה ובמערכה השנייה נחלץ מפיגור של 1:0 במשחקונים עם שתי שבירות רצופות במשחקונים הרביעי והשישי.

מוקדם יותר העפילו לחצי הגמר סשה זברב ואנדריי רובלב, שיפגשו זה את זה בשלב ארבעת האחרונים. זברב (גרמניה, 7 בטורניר) גבר 5:7 על לורנצו סונגו, בעוד רובלב (רוסיה, 2 בטורניר) הכניע 3:6, 6:7(3) את בוטיק ואן דה זאנדסחולפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully