וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חשוב לוושינגטון במאבקי הפלייאוף, 6 ו-9 ריב' לאבדיה

הוויזארדס השתוו לראפטורס המדורגים 9 במזרח עם ניצחון 108:119. פורזינגיס חזר מפציעה, אבדיה ירד לספסל ורשם משחק שלישי רצוף בחד ספרתי

וושינגטון ממשיכה להשיג ניצחונות חשובים, דווקא בתקופה אישית קצת פחות טובה של דני אבדיה. הוויזארדס גברו הלילה (בין חמישי לשישי) 108:119 על טורונטו בבית, חגגו ניצחון שישי בתשעת המשחקים האחרונים, והשתווו לראפטורס המדורגים במקום התשיעי במזרח, כשהם משפרים את מאזנם ל-30 ניצחונות לעומת 32 הפסדים. אחרי שבמשחק הקודם הוויזארדס גברו גם על המדורגת 8 אטלנטה, שמרוחקת מהם משחק אחד בלבד כעת, סיכויי הפלייאוף נראים חיים וקיימים, וההתבססות בעשירייה הראשונה שמובילה לכל הפחות לפליי אין, נמשכת.

וושינגטון קיבלה בחזרה את קריסטאפס פורזינגיס שנעדר משני המשחקים האחרונים בעקבות פציעה, מה שהוריד את דני אבדיה חזרה לספסל. כך או כך, זה לא שינה הרבה בכל הקשור לתרומה ההתקפית של הפורוורד הישראלי, שרשם משחק שלישי ברציפות עם מספר נקודות חד ספרתי. אבדיה קיבל 28 דקות ורשם במהלכן 6 נקודות עם 2 מ-7 מהשדה ו-0 מ-3 מחוץ לקשת, לצד 2 מ-3 מהעונשין. הוא הוסיף גם 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחסימה, כך שלפחות באספקטים שאינם ייצור נקודות, היה לו מה לתרום.

שחקני וושינגטון וויזארדס קריסטאפס פורזינגיס, דני אבדיה. רויטרס
חזר, והוריד את אבדיה לספסל. פורזינגיס עם דני/רויטרס

הראפטורס, שהגיעו לוושינגטון עם מאזן של 8 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, נאלצו לרדוף אחרי הקבוצה הביתית כמעט לאורך כל המשחק. קייל קוזמה קלע את 10 הנקודות הראשונות של הוויזארדס והוביל אותם ליתרון דו ספרתי מהיר, ולהפסקה ירדה וושינגטון ביתרון 9. טורונטו עשתה קולות של קאמבק בתחילת הרבע השלישי, אבל ריצה נוספת של וושינגטון עזרה לה לפתוח פער של 19 נקודות, ומשם היא כבר לא הביטה לאחור.

קייל קוזמה חזר להיות הקלע הבולט אצל הוויזארדס כשסיים עם 30 לצד 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קריסטאפס פורזינגיס חזר היטב עם 25 נקודות משלו, ודניאל גאפורד המשיך את הכושר המצוין שלו מאז החזרה מהפגרה ותרם 18. בראדלי ביל שהגיע למשחק אחרי שקבע שיא עונתי בנקודות, הסתפק ב-15.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול פרשס אצ'יווה, טורונטו ראפטורס. רויטרס
לפחות הקבוצה מנצחת. אבדיה מול אצ'יווה/רויטרס

בצד השני, או ג'י אנונובי כיכב עם 26 ויקוב פלטל סיים עם 23, 13 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל הראפטורס סבלו מיום תקפי פושר של פסקל סיאקם (13 נקודות עם 6 מ-16 מהשדה) ופרד ואנווליט (14 עם 5 מ-17).

הוויזארדס והראפטורס ייפגשו שוב באותו אולם בפעם השנייה תוך 48 שעות, בלילה שבין שבת לראשון. ניצחון של וושינגטון יעלה אותה למקום התשיעי על חשבון היריבה הישירה למאבקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully