וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר שגיב פותח את עונת הטריאתלונים: "אני בכושר טוב"

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל יוציא לדרך את העונה מבחינתו בתחרות במסגרת אליפות העולם באבו דאבי. יחפש לסיים את השנה בתוך 55 המדורגים הבכירים על מנת להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז 2024

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב, מקבוצת מכבי תל אביב, יפתח מחר (שישי, 11:00) את עונת התחרויות הבינלאומית שלו 2023 בתחרות במסגרת אליפות העולם באבו דאבי. זאת תהיה התחרות הראשונה של שגיב מבין 11 תחרויות מתוכננות. מדובר בשנה חשובה בדרך למשחקים האולימפיים אשר יערכו בפריז ב-2024. כדי להגיע לשם, צריך שגיב להיות מדורג בין ה- 55 הראשונים בדירוג האולימפי

שגיב פותח את עונת 2023 כשהוא מדורג במקום ה-21 הדירוג האולימפי ובמקום ה-35 בסבב העולמי.
זוהי הפעם השלישית ששגיב מתחרה באבו דאבי. לפני כשלושה חודשים סיים במקום ה-12 בגמר הסבב העולמי, הישג השיא שלו. בשנת 2019 סיים שם במקום ה-35.

שחר שגיב טריאתלט. פרטי, מערכת וואלה!
שואף להגיע לפריז 2024. שגיב/מערכת וואלה!, פרטי

שגיב אמר היום לפני פתיחת העונה: "אני בכושר טוב זה שמתאים לתחילת עונה. התחרות הזאת היא מאוד מוקדמת בשנה ולכן לא רצינו בגלל התחרות הזאת לדלג על שלבים בהכנות לעונה המרכזית שתתחיל רק באמצע מאי".

מאמנו ליאור כהן הוסיף: "כשלושה חודשים לאחר אליפות העולם שהיתה עבור שגיב התחרות האיכותית ביותר אנחנו חוזרים לכאן לפתיחת העונה הקדם אולימפית שאמורה להוות קפיצת מדרגה משמעותית ביותר עבורו בדרך לטופ העולמי. שגיב מגיע לכאן אחרי פגרה במהלכה ביצע מספר שינויים מקצועיים בצוות המעטפת המקצועית ובמסגרת האימונים. בתחרות ישתתפו בכירי הטריאתלון בעולם ושחר שגיב מזנק לתחרות בביטחון מלא עם יכולת להתברג בצמרת. אני בטוח ששנת 2023 תביא עמה הישגים ושיאים רבים".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully