וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: חולון מחפשת נקמה בהפועל חיפה החסרה

2.3.2023 / 15:04

המחזור ה-18 בליגת העל (14:00): ללא מני האריס שלא צפוי לשחק ינסו השחקנים של גיא גודס לנקום בקבוצה שהדיחה אותם ברבע גמר הגביע. אייזיאה קאזינס הצטרף באופן זמני במקום קאדים אלן המושעה

תקציר: ריאל מדריד - טנריפה 77:88/ספורט1

אחרי שבוע וחצי של פגרת נבחרת ישראל, תשוב מחר (שישי, 14:00) ליגת העל לפעילות עם המחזור ה-18 כשהמשחק שיפתח אותו יפגיש את הפועל חולון והפועל חיפה. הסגולים ניצחו בסיבוב הראשון ברוממה, ואילו חיפה היממה את חולון ברבע גמר גביע המדינה לפני חודש וחצי בחוץ.

הפועל חולון יצאה לפגרה עם הפסד להפועל ירושלים שסיבך אותה במאבק על המקום השלישי, כשהמומנטום הכללי של הקבוצה רחוק מלהיות טוב. הסגולים מתמודדים עם לא מעט פציעות, כשמלבד פרדי בורדיון שצפוי להיעדר עוד חודש לפחות, שוחרר ניב משגב מסגל נבחרת ישראל, אלא שייתכן מאוד שיהיה כשיר למשחק מחר כשמלבד הפציעה סבל ממחלה במהלך השבוע האחרון.

בקבוצה צירפו את מני האריס שאמור לנסות ולעזור להם להציל את העונה האירופית, אך הוא לא צפוי להתלבש נגד חיפה, משחק שאותו הסגולים נחושים לנצח כדי לנקום ביריבה שהדיחה אותם מהגביע.

ג'ו רגלנד הפועל חולון. דני מרון
מחפשים נקמה. רגלנד/דני מרון

אם המומנטום של הפועל חולון לא חיובי, הפועל חיפה נמצאת בשבועות האחרונים בקריסה. האדומים הפסידו את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלהם, את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם במסגרת האירופית והפסידו בחצי גמר הגביע, ואם זה לא הספיק גם איבדו את קאדים אלן שהושעה לאחר שנמצא חיובי בבדיקת סמים.

בקבוצה השלימו את צירופו של אייזיאה קאזינס ממכבי ראשון לציון על חוזה זמני עד שימצאו מחליף לאלן, והם מקווים שלמרות הסגל החסר, כולל ספנסר וייס שאמור להמשיך להיעדר, יצליחו לרשום משחק חיובי נגד חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully