וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד השוותה שיא מועדון ועלתה לפסגה אחרי 1:2 על לייפציג

עם ניצחון ליגה שמיני רצוף ועשירי בכל המסגרות, הצהובים-שחורים נשארו מושלמים מאז פגרת המונדיאל. רויס השתווה למלך שערי המועדון. באיירן תנסה לחזור למקום הראשון, שטוטגרט תחכה לה בשבת (19:30, ספורט1)

תקציר: בורוסיה דורטמונד - ר.ב. לייפציג 1:2/ספורט1

המחזור ה-23 בגרמניה נפתח הערב (שישי) עם ניצחון של בורוסיה דורטמונד בקרב הצמרת מול ר.ב. לייפציג. ביום שבת ייערכו שישה משחקים כשבמוקד באיירן מינכן המוליכה תתארח אצל שטוטגרט. אוניון ברלין המפתיעה תארח את קלן ומונס דאבור יקווה לקבל דקות במדי הופנהיים, שתתארח אצל מיינץ.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
השוו שיא מועדון ונשארו מושלמים מאז פגרת המונדיאל. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

בורוסיה דורטמונד - ר.ב לייפציג 1:2

הפעם הקודמת שבה דורטמונד רשמה שמונה ניצחונות רצופים הייתה בעונת 2011/12 שהסתיימה באליפות האחרונה של המועדון, תחת יורגן קלופ. הערב הצהובים-שחורים השוו את ההישג הזה (לקבוצה היה רצף כזה גם ב-2021, אך הוא התחלק בין שתי עונות שונות) והגיעו ל-10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כאשר בדרך מרקו רויס השתווה למיכאל צורק כמלך שערי דורטמונד בעידן המקצועני, עם 159 שערים. הקפטן העלה את הקבוצה של אדין טרזיץ' ליתרון בפנדל מוצלח בדקה ה-21, אמרה צ'אן הכפיל (39) בבעיטה יפה מחוץ לרחבה ואמיל פורסברג צימק (74), אבל זה לא הספיק ללייפציג כדי להציל את רצף שני הניצחונות שנקטע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סאדיו מאנה שחקן באיירן מינכן עם מאמנו יוליאן נאגלסמן. רויטרס
יחזור להרכב של באיירן? סאדיו מאנה/רויטרס

שטוטגרט - באיירן מינכן (שבת, 19:30, ספורט1)

מפגש קצוות בין שטוטגרט בין המארחת שרוצה רק לשרוד לאלופה הנצחית שיודעת שרק ניצחון, כנראה, ישאיר אותה בפסגה. באיירן הרשימה עם 0:3 על אוניון ברלין בקרב פסגה במחזור הקודם במשחק שבו היא נהנתה מחזרתו של סאדיו מאנה, שעלה כמחליף ועשוי לפתוח הפעם. שטוטגרט נחלה הפסד מביך לשאלקה האחרונה במחזור הקודם, אך סיימה ב-2:2 עם באיירן בשני המפגשים האחרונים. לירוי סאנה הפצוע נמצא בספק למשחק הזה.

שחקני אוניון ברלין חוגגים שער. רויטרס
ינסו להתאושש מהתבוסה מול באיירן. שחקני אוניון ברלין/רויטרס

אוניון ברלין - פ.צ קלן (שבת, 16:30)

הריצה הנהדרת של אוניון ברלין, שהדיחה את אייאקס הגדולה מהליגה האירופית, נעצרה במחזור האחרון עם 3:0 אצל באיירן מינכן האלופה וכעת, מול קבוצת מרכז טבלה, היא תרצה לחזור לנצח כדי להמשיך להלחיץ את באיירן ודורטמונד המוליכות שכרגע מקדימות אותה רק בשלוש נקודות. אוניון ובאיירן הן הקבוצות היחידות שטרם נוצחו בביתן, קלן ניצחה כל העונה רק פעם אחת בחוץ והפסידה גם בארבעת הביקורים האחרונים שלה בברלין.

seperator

משחקים נוספים בשבת:

אוגסבורג - ורדר ברמן
בורוסיה מנשנגלאדבך - פרייבורג
בוכום - שאלקה
מיינץ - הופנהיים

משחקי יום ראשון:

באייר לברקוזן - הרטה ברלין
וולפסבורג - פרנקפורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully