וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היציאות שלי היו סופר חלקות, אבל לא ידעתי מתי לסיים לנגב"

כוכב הפוטבול ארון רוג'רס הלך להתבודד בבית חשוך כדי להחליט על עתידו, סיפר על התזונה שלו ("רק סלטי ענק") ועל האתגרים הגדולים שאיתם התמודד - בשירותים

כוכב הפוטבול ארון רוג'רס ממשיך לשגע את עולם ה-NFL. הקוורטרבק של גרין ביי נסע למספר ימים לקולורדו כדי להתבודד ב"חדר חושך", שם החליט כי "יחשוב על עתידו". חדר החושך לא כולל דבר מלבד נר דולק בסלון. רוג'רס מנהל מו"מ מתיש עם קבוצתו גרין ביי פאקרס, למרות הארכת חוזה שקיבל אשתקד, ובמקביל מקושר שמו לקבוצות כמו לאס וגאס וניו יורק ג'טס.

בינתיים, הקוורטרבק יצא מחדר החושך וסיפר על חוויותיו - ובמיוחד על האתגר הקשה ביותר בחדר שירותים נטול אור. הוא דיבר על התזונה שלו, שכללה בעיקר סלטים ענקיים, מה שגרר ביקורים תכופים בשירותים. בפודקאסט של אוברי מרקוס הוא העיד כי "היציאות שלי היו סופר חלקות, לא הייתה בעיה בכלל".

כשהגיע החלק השני, זה כבר היה אירוע אחר ומבלבל. "לא ידעתי מתי לסיים לנגב, אבל מבחינתי כל היציאות הסתיימו בשני ניגובים. שני ניגובים - וגמרנו. היו אפילו יציאות שבסיומן לא חשבתי שאני צריך לנגב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רוג'רס בן ה-39 צריך להחליט על הכיוון בעונה הקרובה - האם ימשיך בגרין ביי, יעבור קבוצה או שיפרוש מפוטבול. "אני אחליט בזמן הקרוב", סיכם את השיחה המעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully