וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שת"פ עם ישראל פרמייר טק: אלפי ילדים ברואנדה יקבלו חשמל

"וֹיהי אור" בזכות שת"פ בין קבוצת אופניים ישראלית לבין ספקית הסולאר "איגנייט": מאות ילדים רוכבי אופניים ברואנדה יחוו לראשונה חיים עם חשמל, כש"איגנייט" תחבר לחשמל סולארי מאות בתים כתמיכה במרכז האופניים החדש שהקימה קבוצת "ישראל פרמייר טק" ברואנדה

שיתוף פעולה ברואנדה עם איגנייט. יחצ,
ויהי אור/יחצ

אלפי ילדים מכפרים עניים ברואנדה יזכו לחיות לראשונה בבתים עם חשמל בזכות שיתוף פעולה בין קבוצת האופניים המקצוענית "ישראל פרמייר טק" לבין ספקית אנרגיית הסולאר "איגנייט" (Ignite Power), במסגרת מרכז האופניים החדש שהקבוצה הקימה לאחרונה במדינה האפריקנית.

"איגנייט", שהוקמה על ידי היזמים הישראלים יריב כהן ואנג'לה חומסי, היא ספקית פתרונות סולאריים מובילה, שמתמחה בכפרים מרוחקים בכל רחבי היבשת. החברה החליטה לתמוך בפרויקט החדש באמצעות חיבור מאות משפחות של ילדים הנוטלים חלק בפעילות מרכז האופניים - לאנרגיה סולארית - חינם אין כסף. בימים האחרונים כבר התקינה "איגנייט" פאנלים סולריים בעשרות בתים בחבל בוגאסרה שברואנדה, בכפרים הסמוכים למרכז האופניים. הילדים המתגוררים בהם יוכלו לעשות לראשונה מטלה אלמנטרית כמו הכנת שיעורי בית אחרי רדת החשיכה.

החברה תחבר לפחות 200 בתים של ילדים המשתתפים בפרויקט האופניים במהלך החודשים הבאים, מתוך כוונה לחבר אלפי בני אדם נוספים בשנים הקרובות. כך, האימפקט של הפרויקט צפוי לגדול משמעותית, ולהשפיע על תחומי חיים נוספים של הילדים המשתתפים בו, כמו גם על בני משפחותיהם.

שיתוף פעולה ברואנדה עם איגנייט. יחצ,
עידן חדש/יחצ

"אנחנו גאים ומתרגשים להשיק רשמית את שיתוף הפעולה בין Ignite Power ובין "ישראל פרמייר טק", אמר פיטר פיינברג, משקיע וחבר דירקטוריון באיגנייט. "השותפות הזו משקפת את המחויבות של איגנייט להמשיך ולהשפיע על חיי בני אדם, לא משנה היכן הם גרים, והכול באמצעות פתרונות מתקדמים, ירוקים, נקיים וברי קיימא שעושים אימפקט אדיר על חייהם של המשתמשים. בעזרת המערכות הסולאריות אנחנו נאפשר חינוך טוב יותר, פיתוח כלכלי ובריאות טובה יותר, ונסלול את הדרך לעתיד טוב יותר לאלפי ילדים ובני משפחותיהם".

הבעלים של קבוצת האופניים הישראלית סילבן אדמס: " מגרש החלומות " שהקמנו ברואנדה נועד לשנות לטובה חיים של רבים, בעיקר הדור הצעיר. ואין דרך נפלאה יותר מאשר הזכות להביא אור תרתי משמע. בעזרת האנרגיה הסולרית, המשפחות של הרוכבים הצעירים שלנו יוכלו לבשל, להטעין סוללה של טלפון סולארי, או לקרוא אחרי העלטה. רבות מהמשפחות הללו לא יכלו להרשות לעצמן להתחבר לחשמל, ובזכות הנדיבות של "אגנייט", נשפר את איכות חייהם".

קבוצת האופניים הישראלית חנכה לפני ימים ספורים את "מגרש החלומות " , שמו של מרכז האופניים שהקימה בחבל בוגאסרה, מקבץ של מאות כפרים שבהם בתים רבים בלי "מותרות" כמו מים זורמים או חיבור לרשת החשמל. בעזרת למעלה מאלף מאוהדי הקבוצה בארץ ובעולם הוקמו "פאמפ טרק" - מתקן רכיבה ראשון מסוגו במדינה לילדים ובני נוער וכן מסלול אימונים ומירוצים באורך של יותר מקילומטר. מאות ילדים כבר נהנים מהמתקנים ומציוד ואופניים שהקבוצה שיגרה למרכז, ועוד אלפים צפויים ליטול בו חלק.

נשיא רואנדה פול קגאמה קיבל את פניו של סילבן אדמס וראשי הקבוצה במעונו הרשמי,והביע תמיכה נלהבת בפרויקט והנחה את שרת הספורט במדינה לסייע לקבוצה בהמשך פיתוח המיזם. "אני מעריך מעומק הלב את העובדה שיזמתם בעצמכם את הקמת המרכז בלא שהיינו צריכים אפילו לבקש" אמר קגאמה . "זה לא מובן מאליו".

אדמס הודה לנשיא על תמיכתו והבטיח לבנות בקרוב אקדמיה לאופניים על "מגרש החלומות" שבו יתקיימו סדנאות לימוד ומחנות אימונים לרוכבים מצטיינים. "עבורנו זו זכות גדולה ותיקון עולם" אמר אדמס לנשיא.

  • עוד באותו נושא:
  • רואנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully