וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא רצה משהו מקורי": המתנה המוזהבת של מסי לחברי נבחרת ארגנטינה

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 11:18

כוכב ארגנטינה קנה לשחקנים והצוות 35 אייפונים מוזהבים עם חריטה של שמם ומספר החולצה שלהם כמחווה לזכייה במונדיאל. העלות: 180 אלף יורו

מסיבת "האלופים" שאירח ליאונל מסי לכבוד השנה החדשה/מתוך טוויטר

המונדיאל הבלתי נשכח בקטאר נגמר כבר מזמן, אבל בארגנטינה ממשיכים ליהנות מהזכייה שלהם ובמיוחד ליאו מסי, שרשם מחווה יוצאת דופן. כוכב הנבחרת הזמין לשחקנים והצוות לא פחות מ-35 אייפונים מוזהבים עם חריטה של שמם, המספר שלהם והסמל של נבחרת ארגנטינה.

על פי הדיווחים בכל מכשיר יש 24 קראט של זהב ועלותם הכוללת היא מעל 180 אלף יורו. המשלוח המדובר הגיע לביתו של מסי בפריז במוצ"ש האחרון והוא יחלק אותם לחבריו בימים הקרובים. "ליאו רצה להעניק משהו מיוחד לשחקנים כדי לחגוג את הרגע", סיפר מקורב למסי, "הוא היה בקשר עם היזם בן ליונס והם הגו את הרעיון ביחד".

האייפונים שליאונל מסי קנה. מתוך טוויטר, צילום מסך
35 האייפונים המוזהבים שמסי קנה לעצמו ולחבריו/צילום מסך, מתוך טוויטר

"מסי אמר לי שהוא רצה להעניק מתנה מיוחדת לכל חברי הצוות כדי לחגוג את הניצחון המדהים, אבל לא רצה לתת להם מתנה שגרתית כמו שעונים. אז הצעתי לו לעצב אייפונים מזהב עם השמות שלהם והוא אהב את הרעיון".

מסי, למי שבמקרה שכח, זכה יחד עם ארגנטינה במונדיאל הראשון בקריירה המופלאה שלו והשלישי בסך הכול של האלביסלסטה. הוא נבחר לשחקן המצטיין בטורניר שהסתיים עם גמר משוגע מול האלופה הקודמת צרפת וניצחון בדו קרב פנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully