וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "תומר חמד? כל שחקן צריך לחשוב שמגיע לו לשחק"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 10:24

מאמן הפועל באר שבע ערך מסע"ת לקראת חדרה (ש', 17:30, ספורט3) והתייחס לחלוץ הוותיק: "קיבל הזדמנות ועשה עבודה טובה". עדן שמיר: "מרוצה מהיכולת שלי"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

אחרי הניצחון על בני ריינה במחזור החולף, הפועל באר שבע תמשיך במרדף אחרי מכבי חיפה כשתתארח אצל הפועל חדרה (17:30, ספורט3) ביום שבת. באר שבע, שכזכור הפסידה במפגשי הצמרת מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב, מפגרת רק בארבע נקודות אחרי האלופה והמוליכה שבתקופה האחרונה נראית לא טוב ומאבדת נקודות בסיטונות וניצחון אדום יצמק זמנית את הפער בפסגה לנקודה בלבד. היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ובה אליניב ברדה התייחס לסוגיות הבוערות בקבוצה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ניצחון על חדרה והוא יתקרב מאוד לפסגה. אליניב ברדה/דני מרון

ברדה התייחס לחיסורים והפציעות של ויטור וקלימלה בין היתר: "יש לנו סגל גדול וכשיש שחקנים פצועים אז מי שנכנס ממלא את המקום. אין לי עדכון לגבי השחקנים. יש לנו אימון וביום שישי עוד אימון ורק אז נדע. במשחק האחרון הלבשנו שני שחקנים מהנוער".

על המשחק נגד חדרה: "צריכים לשפר את היכולת, לסיים בצורה טובה ולייצר יותר. אנחנו בשלב שבו כל נקודה היא קריטית וצריכים להגיע למשחק הזה הכי מרוכזים שאפשר. אנחנו צריכים להיות מאוד מכווני מטרה וכמובן שנדע יותר טוב איך חדרה משחקת. גם בבית כשניצחנו היה לנו מאוד לא פשוט מולם, בטח שלא יהיה קל כשהם מארחים".

על תומר חמד: "הוא חזר בצורה טובה. כל שחקן תמיד צריך לחשוב שמגיע לו לשחק, אחרת אין לו מה לחפש בכדורגל. בכל משחק יש שחקנים כאלו ואחרים שמתאימים. מבחינתי הוא קיבל את ההזדמנות והוא עשה עבודה טובה".

על רמזי ספורי הפצוע: "מדברים על אזור השלושה שבועות וחצי בעניינו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עדן שמיר הפועל באר שבע. דני מרון
"מרוצה מהיכולת שלי". עדן שמיר/דני מרון

עדן שמיר על המשחק הקרוב: "קבוצות באות לעשות לנו חיים קשים. יש לנו משחק מאוד קשה בשבת ואחרי זה מול קרית שמונה. המטרה שלנו היא לאסוף כמה שיותר נקודות לקראת הפלייאוף. לא מסתכלים רחוק מדי".

על היכולת האישית שלו: "העונה אם משהו חסר לי זה עניין המספרים. אבל מבחינת היכולת אני די מרוצה מעצמי. אני עושה הכול כדי להוציא את הגרסא הכי טובה שלי. מנסה לעזור למועדון לעמוד במטרות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully