וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחם והחמאה": אבדיה מספר על השינוי שעבר, וזוכה למחמאות

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 9:07

הישראלי של וושינגטון התייחס לשיפור בריבאונד ("צריך להיות כמו אולר שוויצרי"), אנסלד: "הוא נהדר בזה, סומכים עליו"

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

וושינגטון תפגוש הלילה (בין חמישי לשישי) את טורונטו, לקרב חשוב במאבקי הפלייאוף במזרח. ניצחון של הוויזארדס יעניק להם מאזן שווה לזה של הראפטורס (במקרה כזה - 32:30), שנמצאים כרגע במקום התשיעי, ויסייע להם להגדיל את הפער מהמדורגת 11 שיקגו. קריסטאפס פורזינגיס ישוב אחרי שני משחקים בחוץ בשל פציעה בברכו, בעוד מונטה מוריס סובל מכאבים בגב ויחמיץ את המשחקים הקרובים.

עוד ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דני אבדיה פתח העונה ב-32 משחקים, וב-22 נוספים עלה מהספסל. כשנשאל על ההבדלים, השיב: "אלו תפקידים שונים, אין ספק, ואני מסתגל. לפתוח בחמישייה זה מדהים, אסור לקחת כמובן מאליו. הציפיות שונות. כשאני פותח אני צריך להיות שחקן שלם שעושה הכל, כמו אולר שוויצרי, ליצור לבראדלי ביל, קייל קוזמה ופורזינגיס. כשאני עולה מהספסל אני אמור להיות יותר אגרסיבי, לספק נקודות. הגנה תמיד צריכה להיות שם, בין אם מהחמישייה או מהספסל".

בניצחון על אטלנטה, הוריד הישראלי 13 ריבאונדים, והעונה הוא רושם שיא קריירה בתחום הזה - 6.3 כדורים חוזרים לערב. "אני אוהב לקחת ריבאונד, לעזור לגבוהים עם בוקס אאוט", סיפר. "יכול להיות לי ערב פחות טוב בהתקפה אבל תמיד אהיה אגרסיבי בלוח ובהגנה ולהשפיע בדרכים אחרות. זה הלחם והחמאה שלי. מקווה שאמשיך ככה. אני אוהב לקחת ריבאונד ולרוץ כי אני מייצר הרבה מצבים לחברים שלי כמו שלשות במעבר, למסור, לקבל החלטות".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Jess Rapfogel, GettyImages
אוהב לעזור לגבוהים. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

אבדיה נשאל על היכולת שלו להשפיע על המשחקים בדרכים שלאו דווקא כוללות קליעה, וסיפר: "הגעתי ל-NBA והייתי צריך להשפיע, הכדור לא תמיד היה אצלי ורציתי להיות על הפרקט בסיומי משחקים, והייתי צריך לעשות את העבודה המלוכלכת. לקחת ריבאונדים, ליצור לאחרים, ואני אוהב לעשות את זה". על היישורת האחרונה לעונה אמר: "צריכים להישאר יחד, אנחנו יודעים מה צריך לעשות. אנחנו יודעים שיש לנו את הכישרון הדרוש, צריכים להיות ממוקדים".

גם המאמן ווס אנסלד החמיא ליכולות הריבאונד שמגלה הישראלי לאחרונה ואמר: "זה המיינדסט שלו, הוא יודע שאם הוא לוקח ריבאונד אז יש לו רישיון חופשי לרוץ למתפרצת, ואולי זה מעודד אותו להיות קצת יותר אגרסיבי. אנחנו סומכים עליו שיעשה זאת, זו אחת החוזקות שלו. לקחת ריבאונד זה הדבר הכי חשוב בהגנה, אפשר לשמור הכי טוב שאפשר, אבל צריך לסגור את הפוזשן. דני לוקח את זה על עצמו, וגם קוזמה. דני נהדר בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully