וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הפוקר של ישראל העפילה לגמר אליפות העולם

הנבחרת סיימה במקום השלישי באליפות אסיה במאטץ' פוקר וזכתה בפרס כספי של 20,000 דולר הונג-קונגיים

נבחרת ישראל בפוקר. יחצ,
נבחרת הפוקר. הצלחה מסחררת/יחצ

ההישגים מרשימים של ישראל בזירת הפוקר הספורטיבי העולמית ממשיכים. אחרי שרק בשנה שעברה סיימה ישראל כסגנית אלופת העולם, גם השנה המדינה תיוצג בגמר מונדיאל הפוקר העולמי שייערך בשוויץ, עם קופת פרסים מובטחת של לפחות 100,000 יורו. נבחרת ישראל במאטץ' פוקר (פוקר ספורטיבי) זכתה במקום השלישי באליפות אסיה שנערכה בהונג-קונג, וזכתה בפרס של 20,000 דולר הונג-קונגיים (כעשרת אלפים שקלים).

12 נבחרות מאסיה התחרו על תואר אלופת אסיה, על 5 כרטיסים לגמר המונדיאל, ועל קופת פרסים כוללת של 100,000 דולר הונג-קונג. האירוע התקיים ב-Match Poker Arena במרכז הונג-קונג, מועדון פוקר חדשני ומפנק. נבחרת טייוואן המוכשרת זכתה בתואר אלופת אסיה, וכסגניתה סיימה נבחרת סין הותיקה והאיכותית.

סטס טישקביץ. יחצ,
סטס טישקביץ/יחצ

חברת ציוד הקלפים והפוקר "אריה קלפים" לקחה חסות על הנבחרת, שהורכבה משחקנים שהצטיינו בליגת הפוקר המקוונת של התאגדות שחקני הפוקר בישראל - אהרון ארבלי, איימן ג'ראר, דניאל ברק, דניאל גליק, כרמי קליין, רן הררי, שלומי מימוני ושלומי סוויסה. לקראת האליפות שחקני הנבחרת עברו מסלול הכשרה אינטנסיבי בהובלת מקצוען הפוקר ומאמן הנבחרת סטס "סטסיה42" טישקביץ'.

סטס טישקביץ': "המטרה העיקרית שלנו הושגה, הבטחנו זאת השנה השנייה ברציפות כרטיס לגמר מונדיאל הפוקר העולמי. נבחרת ישראל 2023 הורכבה משחקנים שונים לעומת נבחרת 2022 שהוכתרה כסגנית אלופת העולם. מה שנשאר יציב וקבוע זאת האסטרטגיה שבה הנבחרת משחקת, אסטרטגיה צרה ואגרסיבית שמובילה לניצחונות. אנחנו עם הפנים קדימה לגמר מונדיאל הפוקר העולמי עם מטרה של לשפר במקום אחד בלבד את התוצאה משנה שעברה בדרך לעשות היסטוריה ולהיות אלופת העולם בפוקר".

מונדיאל הפוקר העולמי משוחק בפורמט Match Poker שהוא גרסה קבוצתית ממוזערת-מזל של משחק הפוקר הקלאסי No Limit Texas Holdem. בכל אחד מהשולחנות יושב שחקן אחד מכל נבחרת, ובכל שולחן משוחקות אותן הידיים, כאשר בתחילת כל יד הערימה ההתחלתית מתאפסת מחדש ל-200 בליינדים גדולים. באופן זה מתבצעת השוואת תנאים בין השולחנות השונים, וכל נבחרת נמדדת לפי איכות המשחק שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בדומה לענפי ספורט אחרים, האליפויות משוחקות ללא סיכון כספי מצד השחקנים, כאשר נותני החסות הם האחראים על קופת הפרסים עליה מתחרות הנבחרות. כ-70 מדינות מרחבי העולם חברות בהתאגדות הפוקר העולמית (IFMP) שנמצאת בתהליך קבלה ל-GAISF, ארגון הגג העולמי של התאגדויות הספורט.

טקס הסיום החגיגי של אליפות אסיה התקיים במרכז האולימפי המפורסם של הונג-קונג בצעד נוסף שמסמן את ההכרה והאימוץ הגוברים והולכים של משחק ה-Match Poker כספורט-מחשבה דיגיטלי בדומה לענפי ספורט דיגיטליים אחרים. מזכ"ל ההתאגדות והמנהל המקצועי של הנבחרת שמעון יפה עובד כבר שנים מול משרדי הממשלה השונים על-מנת לקבל הכרה בישראל ב-Match Poker כענף ספורט.

שמעון יפה: "העקביות בתוצאות של הנבחרת משנה לשנה מוכיחה שמדובר במשחק יכולת מובהק. בגמר מונדיאל הפוקר העולמי ישחקו נבחרות איכותיות ומנוסות מכל העולם, יהיה מאתגר. אנחנו מתכננים השנה להשיק בישראל את פורמט המאטץ' פוקר ולפתח ליגת אוניברסיטאות, ליגה למקומות עבודה, וליגה של קבוצות. חובבי הפוקר בישראל ישמחו לגלות ספורט-דיגיטלי חדש, משחק קבוצתי מרתק ומרגש ששם את אלמנט היכולת במרכז".

  • עוד באותו נושא:
  • פוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully