וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אם כבר להפסיד, אז אחרי 0:4 במשחק הראשון"

מאמן בית"ר ירושלים לא התרגש מה-2:1 נגד הפועל עפולה: "כל קבוצה בעולם שתעשה 7-8 שינויים בהרכב לא תראה אותו דבר"

תקציר מגביע המדינה: בית"ר ירושלים - הפועל עפולה 2:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים אמנם התאכזבו הערב (רביעי) מההפסד להפועל עפולה 2:1 רבע גמר גביע המדינה, אבל יוסי אבוקסיס לא התרגש יתר על המידה. הקבוצה מהבירה הגיעה עם יתרון 0:4 מהמשחק הראשון, המאמן ביצע שינויים רבים בהרכב ובסופו של דבר הצהובים-שחורים עלו לחצי הגמר וגם חסכו כוחות לקראת הפועל תל אביב ביום ראשון.

"שלטנו אבל לא הגענו למצבים", אמר אבוקסיס אחרי המשחק, "הם סגרו טוב ואנחנו היינו בהרכב שני, עם שחקנים מורחקים ועם חצאי פציעות. לקחנו בחשבון שיהיה לנו משחק פחות טוב, זה מאכזב, אבל בשורה התחתונה עלינו שלב וזה מה שחשוב".

אבוקסיס הוסיף: "לא כל השחקנים שקיבלו הזדמנות אכזבו, חלק מהם עשו משחק לא רע. עשינו 7-8 שינויים בהרכב ובכל קבוצה בעולם זה לא יהיה אותו דבר עם כמות כזו. לא רצינו להפסיד, אבל אם כבר, אז אחרי ניצחון 0:4. יש לנו ביום ראשון משחק מאוד חשוב וצריך לבוא מוכנים, זו אחת הסיבות שרציתי ששחקנים ינוחו".

מאמן הפועל עפולה, שחר ויזינגר עם מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס. דני מרון
אבוקסיס עם ויזינגר הערב בטדי/דני מרון

מאמן הפועל עפולה, שחר ויזינגר, אמר: "קצת חבל על המשחק הראשון. לא נעים להפסיד 4:0, אבל באנו לנצח היום. אני מאוד שמח, גאה בשחקנים ואנחנו עם הפנים למטרה שהיא פלייאוף עליון בלאומית. אני מאוד מקווה שנהיה שם, אנחנו משחקים כדורגל טוב, אבל טיפה נאיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully