וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהליגה הלאומית לאונלי פאנס: "אמרתי לאשתי שלפחות תרוויח כסף מהתמונות"

2.3.2023 / 0:01

כריסטיאן דמינוצה נרכש על ידי אינטר, נמכר למילאן והתגלגל עד הפועל ניר רמת השרון. בינתיים אשתו עקפה אותו בכמות העוקבים והוא מספר: "לא אהבתי את זה, אבל הגעתי למסקנה שעדיף שהיא לפחות תעשה כסף - זה העידן בו אנחנו חיים"

מדלנה דמינוצה, מתוך עמוד האינסטגרם/cokadaminuta

"התמונות שאשתי העלתה לפייסבוק הרגיזו אותי, אבל מה אני יכול לעשות? אמרתי לה: 'אם את כבר מפרסמת תמונות חושפניות, לפחות תרוויחי משהו. תפתחי חשבון OnlyFans, זה אותו דבר'".

כך מספר כריסטיאן דמינוצה, פעם קשר מבטיח ששיחק באינטר האיטלקית, בהמשך שחקן מאכזב שהידרדר עד הפועל ניר רמת השרון והיום כדורגלן בן 33 שנמצא על סף פרישה אחרי ששיחק במסגרת חובבנית בלבד בשנתיים האחרונות.

כשהיה בן 18 דמינוצה נמכר מטימישוארה לאינטר. הוא התבלט בקבוצת הנוער, הושאל למודנה מהסרייה B וב-2010 הנראזורי מכרו אותו ליריבה העירונית מילאן. המחיר: מיליון יורו. אלא שדמינוצה לא הצליח לממש את הכישרון ואת חמש השנים בהן השתייך למועדון הפאר, בילה בהשאלות בליגה השנייה באיטליה, שריף טיראספול וקבוצות רומניות.

כריסטיאן דמינוצה הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
דמינוצה בימי הפועל ניר רמת השרון/ברני ארדוב

ב-2015 דמינוצה סיים את חוזהו במילאן ונטל את מקל הנדודים. הוא הסתובב בעיראק ובליגה השנייה ברומניה ובקיץ 2016 נחת בהפועל ניר רמת השרון בליגה הלאומית של ישראל. אחרי חצי שנה בלבד המשיך לדרכו בליגות הנמוכות באיטליה ורומניה.

בזמן שדמינוצה הופך לילד פלא שלא עמד בציפיות, אשתו מדאלינה כיכבה במדורי הרכילות. היא עקפה אותו בסיבוב בכמות העוקבים באינסטגרם ונוהגת לפרסם תמונות חושפניות. הכדורגלן לא אהב את זה, אבל הציע לה שאם היא כבר הולכת בדרך הזו, לפחות שתתפרנס ממנה.

עוד בוואלה!

מילאנו, עיראק, רמת השרון: סיפורו המיוחד של כריסטיאן דמינוצה

לכתבה המלאה
מדלנה דמינוצה, מתוך עמוד האינסטגרם. cokadaminuta אינסטגרם, צילום מסך
מדלנה דמינוצה/צילום מסך, cokadaminuta אינסטגרם

"חשבתי על זה הרבה והגעתי למסקנה שעדיף שהיא לפחות תעשה כסף - זה העידן בו אנחנו חיים. אני לא יודע כמה היא מרוויחה, אנחנו לא מדברים על זה. אמרתי לה שכל הכסף שייכנס מה-OnlyFans יהיה שלה".

ומה יש למדלינה, הכונה קוקה, לומר? "יש עכשיו טרנד כזה לפתוח חשבון OnlyFans. יש לנו ילדים ושאלתי את עצמי איזו דוגמה אני נותנת להם, אבל אין בזה שום דבר פסול - המון נשים פתחו חשבון. אני מתכוונת לפרסם שם רק תמונות בבגדים תחתונים, לא יותר מזה".

עם החבר באלוטלי

ב-2016 דמינוצה התראיין לוואלה! ספורט וסיפר על עברו ככוכב במדורי הרכילות: "אין לי אפשרות למחוק את הכתבות, אבל לפחות אני יכול להגיב על זה. ההבדל הגדול בין רומניה למקומות אחרים הוא שזה מה שמתעסקים בו ברומניה, לא בכדורגל. כשיש לך משחק טוב זה לא מעניין, רק רכילות. באיטליה כולם עושים הכול ולרובם לא מתייחסים בכלל.

"מריו באלוטלי היה כמו אח שלי בקבוצה הצעירה של אינטר ואנחנו עדיין בקשר, ההבדל בינו לבין אחרים זה שהוא לא מתבייש במה שהוא עושה ולא בורח מהתקשורת, אבל כולם מבלים וכולם עושים מה שהם רוצים. מודדים אותם רק במגרש. אז היו לי בנות זוג דוגמניות, מה הבעיה בזה? מה רצו, שאהיה הומו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully